«Πρώτον, έπρεπε να μεταθέσουμε την επίσημη ανακοίνωση του FM25 για τα τέλη Σεπτεμβρίου», είπε. «Θα ακολουθήσει σύντομα η περίοδος που θα εστιάσουμε στο gameplay. Η ημερομηνία στόχος για το λανσάρισμα έχει μετακινηθεί αναλόγως και είναι πλέον προγραμματισμένη για τα τέλη Νοεμβρίου, αντί για το συνηθισμένο μας slot στις αρχές Νοεμβρίου».
Εκτός από την καθυστέρηση της αποκάλυψης και κυκλοφορίας του παιχνιδιού, ο Jacobson ανακοίνωσε ότι αφαιρέθηκαν μερικά χαρακτηριστικά.
Το International Management καταργείται από το παιχνίδι σε PC, κονσόλες αλλά και από το FM 25 Touch. Η δικαιολογία που δίνεται είναι ότι αφού εξετάστηκε το πού βρισκόταν σε αυτό το σημείο της ανάπτυξης, αποφασίστηκε ότι αυτό που επρόκειτο να κυκλοφορήσει δεν θα έφτανε το «επίπεδο ποιότητας» που επιθυμεί η εταιρεία.
«Εξετάσαμε επίσης τα διαθέσιμα δεδομένα του παιχνιδιού", είπε ο Jacobson. «Μόνο το 5,6% όλων των saves του FM24 έχουν χρησιμοποιήσει τη λειτουργία, η οποία πιστεύουμε ότι επικυρώνει την άποψή μας ότι πρέπει να την κάνουμε πολύ, μια πολύ καλύτερη εμπειρία. Αυτός ο αριθμός είναι ακόμη μικρότερος σε κονσόλες».
Είπε ότι θα παραμείνει διαθέσιμο στο Football Manager 25 Mobile λόγω της δημιουργίας του με διαφορετικό codebase.
«Για όλες τις άλλες εκδόσεις, το International Management θα επιστρέψει με πολύ πιο πλούσια χαρακτηριστικά στα FM26, FM26 Console και FM26 Touch σε μια συναρπαστική χρονιά για το διεθνές ποδόσφαιρο με το Παγκόσμιο Κύπελλο να επεκτείνεται σε 48 ομάδες», είπε.
Το άλλο χαρακτηριστικό που αφαιρέθηκε δεν είναι σημαντικό και έχει να κάνει με το βάρος των παικτών που δεν θα είναι ορατό στο προφίλ τους.
Ο Jacobson λέει ότι η εισαγωγή του γυναικείου ποδοσφαίρου στο παιχνίδι είναι ο κύριος παράγοντας στην απόφαση.
«Μέσω της δημιουργίας της βάσης δεδομένων μας για το Γυναικείο Ποδόσφαιρο, ανακαλύψαμε ότι ενώ το βάρος των ανδρών αθλητών μπορεί να αλλάζει λίγο από μήνα σε μήνα, οι σωματότυποι των γυναικών είναι πολύ διαφορετικοί από τους άνδρες και το βάρος τους κυμαίνεται σε μεγαλύτερο βαθμό, συχνά εβδομαδιαία», είπε.
«Αυτή η προοπτική μας ενθάρρυνε να αναθεωρήσουμε το ευρύτερο παιχνίδι, όπως κάναμε με όλους τους άλλους τομείς, και τελικά αποφασίσαμε να μην εμφανίζεται πλέον το βάρος για κανέναν παίκτη στο FM25. Μια πολύ βασική μέτρηση θα εξακολουθεί να υπαρχει, αλλά δεν θα είναι πλέον άμεσα ορατή».
Τέλος, ο λόγος για τις πολλαπλές καθυστερήσεις και τις αφαιρέσεις είναι η μετάβαση του παιχνιδιού στη Unity Engine. Η σειρά είχε αναπτυχθεί στο Sports Interactive Operating System (SIOS) του studio.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity