Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

GDC 2016: Νέες χρήσεις της Unreal Engine εξερευνά η Epic Games

Στα πλαίσια της GDC 2016, ο Tim Sweeney της Epic Games έδωσε μια ομιλία για το πως η Unreal Engine 4 χρησιμοποιείται ήδη από πάρα πολλούς developers στην βιομηχανία των videogames, αλλά και για την χρήση της μηχανής σε άλλους τομείς, από τη βιομηχανία του κινηματογράφου μέχρι τον τομέα του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. Πιο συγκεκριμένα, ο Sweeney παρομοίασε τη χρήση της μηχανής γραφικών εν έτει 2016, με αυτήν της κάμερας τον 20ο αιώνα, με την έννοια ότι η μηχανή θα γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ ψηφιακού και πραγματικού κόσμου. Και δίνοντας ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, ακολούθησε το παρακάτω video:



To video προέρχεται από το νέο τίτλο της Ninja Theory και απεικονίζει τη Senua, μια πολεμίστρια που υποφέρει από ψυχικά τραύματα και εμμονές. Το εντυπωσιακό κομμάτι όμως ακολούθησε αμέσως μετά, όταν μια κουρτίνα λίγο πιο πέρα τραβήχτηκε και αποκάλυψε ότι το εν λόγω video ήταν σε real time, αφού από πίσω βρισκόταν η αντίστοιχη ηθοποιός και το motion capturing γινόταν, εκείνη την ώρα. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε και το σχετικό developer diary:

Συνεχίζοντας, ο Sweeney αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η Unreal Engine χρησιμοποιείται ήδη σε διαφορετικές περιπτώσεις εκτός videogames, όπως σε αρχιτεκτονικά γραφεία για την κατασκευή τρισδιάστατων μοντέλων κτηρίων. Επιπλέον στη σκηνή εμφανίστηκε και ο Mark Roberts της McLaren, ο οποίος ανέφερε ότι η μηχανή της Epic χρησιμοποιείται από την δημοφιλή εταιρεία αυτοκινήτων για τον Customer Configurator, μια εφαρμογή για να μπορέσει ο κάθε πελάτης να φέρει το αυτοκίνητο στα μέτρα του, οπτικά, πριν το παραγγείλει. Κλείνοντας, ο Sweeney δήλωσε ότι όλος ο κόσμος των media αυτή τη στιγμή μπορεί να επωφεληθεί από τη χρήση του real time 3D design, με τον τρόπο που το κάνει η Unreal Engine, ξεκαθαρίζοντας βέβαια όμως ότι η βιομηχανία των videogames θα συνεχίσει να αποτελεί το επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*