Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Bloodborne: Νέες πληροφορίες για τα PvP, co-op modes και άλλα

Το update της επίσημης -ιαπωνικής- ιστοσελίδας του πολυαναμενόμενου Bloodborne έφερε στην δημοσιότητα πολλές και ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με ορισμένα χαρακτηριστικά του τίτλου (PvP, summoning, co-op και πολλά άλλα). Σύμφωνα με τη μετάφραση από το DualShockers, το game θα υποστηρίζει μέχρι και τρεις παίκτες στο co-op mode (ένας host και δύο guests), ενώ όπως και στα προηγούμενα Souls games, όταν "πέφτει" ένα boss, ο guest θα επιστρέφει πίσω στον κόσμο του και θα παίρνει την αντίστοιχη ανταμοιβή. Επιπλέον, ο "host παίκτης" θα χρησιμοποιεί το “lulling Bell” για να καλεί άλλους παίκτες να συμμετάσχουν στο session. Οι «επισκέπτες» θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το “Small Resonant Bell” item για να μπορέσουν να εισαχθούν στο session του host. Ακόμα, για να μπορέσουν οι παίκτες να διασκεδάσουν με τους φίλους τους θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα είδος συνθήματος (“Watchword”) και να ορίσουν έναν κωδικό πρόσβασης (για πρόσβαση στο εκάστοτε session). Έτσι λοιπόν, αν o κάτοχος του τίτλου θέλει να ενώσει τις δυνάμεις του με άλλους παίκτες, το μόνο που έχει να κάνει είναι να δώσει τον κωδικό σε οποιονδήποτε θέλει να συμμετάσχει στο session. Αυτή η δυνατότητα -βέβαια- ισχύει μόνο για το co-op κομμάτι.



Το δημοσίευμα κάνει λόγο επίσης και για κάτι που ονομάζεται “Parting Shot” το οποίο χρησιμοποιείται για να τερματιστεί το session, είτε πρόκειται για co-op ή PvP. Όσον αφορά στο PvP, οι fans των Souls games θα εξοικειωθούν πολύ εύκολα, καθώς το συγκεκριμένο mode θα λειτουργεί με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και στο επερχόμενο Bloodborne. Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια του session θα μπορούν να εισέλθουν έως και δύο παίκτες (invaders). Για να πραγματοποιηθεί λοιπόν μία «εισβολή» χρειάζεται και το αντίστοιχο item (“Ominous Resonant Bell”). Η παρουσία ενός NPC -που ονομάζεται “Bell Maiden”- μπορεί επίσης να προκαλέσει μία εισβολή, ενώ οι παίκτες θα μπορούν να διαβάσουν τα μηνύματα που άφησαν οι άλλοι χρήστες. Στο Bloodborne, αυτό το χαρακτηριστικό ονομάζεται “memories”, ενώ, αντί για τα bloodstains, ο νέος τίτλος θα περιλαμβάνει τα tombstones που -ουσιαστικά- εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό. Η ομάδα έδωσε πληροφορίες και για τα Chalice Dungeons. Συγκεκριμένα, θα υπάρχουν δύο κατηγορίες dungeons, ωστόσο οι παίκτες θα είναι σε θέση να βρεθούν μόνο σε ένα όταν βρίσκονται online, ενώ σε ό,τι αφορά τα generated dungeons, θα είναι δυνατή η κοινή χρήση με άλλους παίκτες.



Τέλος, επιβεβαιώνεται ότι στα σκαριά βρίσκεται ένα “day one patch”, για το οποίο δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες. Τα screenshots που ακολουθούν στη συνέχεια, παρουσιάζουν ορισμένα από τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται παραπάνω.



 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    From Software

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
*