Στα του Wii U, τα Mario Kart 8 και Super Smash Bros. οδήγησαν το software, πετυχαίνοντας πωλήσεις της τάξης των 4.77 εκατομμυρίων και 3.39 εκατομμυρίων αντιτύπων αντίστοιχα. Το Wii U software πέτυχε πωλήσεις 20.59 εκατομμυρίων αντιτύπων, ενώ το hardware σημείωσε πωλήσεις της τάξης των 3.03 εκατομμυρίων συστημάτων. Μιλώντας ξεχωριστά για το τελευταίο τρίμηνο του 2014 (01 Οκτωβρίου-31 Δεκεμβρίου), η Nintendo πούλησε 1.91 εκατομμύρια Wii U και 4.99 εκατομμύρια Nintendo 3DS. Ταυτόχρονα, η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε σε περαιτέρω αναθεώρηση της κερδοφορίας και του τζίρου της και για να πετύχει τους στόχους της, θα πρέπει μέσα στο τελευταίο τρίμηνο να πουλήσει 1.92 εκατομμύρια κονσόλες Nintendo 3DS και 570 χιλιάδες κονσόλες Wii U.
Στα του Wii U, τα Mario Kart 8 και Super Smash Bros. οδήγησαν το software, πετυχαίνοντας πωλήσεις της τάξης των 4.77 εκατομμυρίων και 3.39 εκατομμυρίων αντιτύπων αντίστοιχα. Το Wii U software πέτυχε πωλήσεις 20.59 εκατομμυρίων αντιτύπων, ενώ το hardware σημείωσε πωλήσεις της τάξης των 3.03 εκατομμυρίων συστημάτων. Μιλώντας ξεχωριστά για το τελευταίο τρίμηνο του 2014 (01 Οκτωβρίου-31 Δεκεμβρίου), η Nintendo πούλησε 1.91 εκατομμύρια Wii U και 4.99 εκατομμύρια Nintendo 3DS. Ταυτόχρονα, η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε σε περαιτέρω αναθεώρηση της κερδοφορίας και του τζίρου της και για να πετύχει τους στόχους της, θα πρέπει μέσα στο τελευταίο τρίμηνο να πουλήσει 1.92 εκατομμύρια κονσόλες Nintendo 3DS και 570 χιλιάδες κονσόλες Wii U.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
27 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 28/01/15
Η Nintendo δημοσίευσε τα πιο πρόσφατα οικονομικά της στοιχεία (για το 9μηνο του οικονομικού έτους 2014), μέσα στα οποία περιλαμβάνονται και οι πωλήσεις που έχουν κάνει μέχρι στιγμής τα δύο της συστήματα, το Wii U και το Nintendo 3DS.
δυστυχως 2 χρονοα στην αγορα και ειναι πισω σε σχεση με χβοχ και ps...
Απευθυνεται σε ενα "συγκεκριμενο" κοινο και απ οτι φαινεται σιγα σιγα το κερδιζει
Το one δεν ξερω αν εχει φτασςι τα 10 εκ. Αλλα οπως και να το δεις ειναι το διπλασιο καιρο στην αγορα το wii u για δουμε εαν εχει καναν ασσο στο μανικι της η νιντεντο.παλι καλα που υπαρχει το 3ds...
κρίνοντας, το ότι είναι κατώτερο σε σχέση με τις άλλες δύο, το ότι τα "μεγαλα" παιχνίδια δε βγαίνουν στο wii u, νομίζω ότι είναι πολύ καλά νούμερα για τη κονσόλα και με τα νέα παιχνίδια που θα βγουν στο '15 αν δεν κάνω λάθος, θα αυξηθούν και άλλο οι πωλήσεις του.
Προβληματίζομαι όταν βλέπω το WiiU τόσο χαμηλά και το Wii να πουλιέται σαν ζεστό ψωμάκι(στην εποχή του). Λογικά ο κόσμος κατάλαβε ότι πέρα την διαφορά των γραφικών θα βλέπει τα ίδια games ή απλά δεν του έκανε κλικ μετά το Wii σαν κονσόλα. Δεν εξηγείται αλλιώς. Χαίρομαι πάντως που ανέβηκε τώρα τελευταία και στο μέλλον με την έλευση του Zelda, του X, και των Pokemon πιστεύω θα πάει πιο πάνω. Κάποια στιγμή στο μέλλον αν έχω δική μου δουλειά και όχι τον μπαμπά θα το πάρω.
τα νουμερα που αναφερει η nintendo ειναι οι πραγματικες πωλήσεις!η MS εχει αναφερει αν δεν κανω λαθος μονο τι εχει σπρωξει στα καταστηματα!οπως και να χει πισω εχει μεινει και πιθανον να παραμεινει πισω!η φετινη χρονια θα δειξει και το τι θα πουλησουν τα xenoblade x, kirby, starfox,splatoon, zeldaU και mario party!ειναι πολλα τα system sellers. Το θεμα ειναι τι θα κανει του χρόνου, διοτι για του χρόνου δεν εχουμε μαθει σχεδον τιποτα απο οτι ετοιμαζει! METROID PRIME? KID ICARUS? F-ZERO? POKKEN TOURNAMENT (αραγε θα ανακοινωθει στο wiiU)?κάποιος άλλος ίσως τίτλος pokemon? αν και το 2016 έχει μια πολλη γεμάτη χρονια απο exclusives και κάνει και απο φέτος (προ του zelda) και καμια official μείωση τιμής, τότε κανείς δε ξέρει πως τελικά θα καταλήξουν οι τελικές πωλήσεις!το δυσκολο για αυτο το πολύπλοκο διαφημιστικά μηχάνημα ήταν να αποκτησει μια καλή εγκατεστημενη βάση, κι αυτό φετος άρχισε να γίνεται!
(συμπληρωση) ειναι και αυτο το devils 3d το οποιο ξέχασα. Αν ξέρεις κάποιος για ποτε θεωρητικά έχει αναγγελθει ας με διαφωτισει!
μπραβο το μωρο μου 3ds
Το Wii U δεν πρέπει να είναι πολύ πίσω από το Xbox One, αλλά δεν μπορούμε και να είμαστε σίγουροι από τη στιγμή που η Microsoft δεν παρουσιάζει τις πραγματικές πωλήσεις της κονσόλας. Τα 9,2m είναι ουσιαστικά οι μισές κονσόλες του PS4 και είναι μια ιδιαίτερα καλή αναλογία, αν σκεφτούμε το πόσο άσχημη ήταν η πρώτη χρονιά της κονσόλας από πλευράς software. Αν η αναλογία αυτή συνεχιστεί, όταν το PS4 θα έχει 100m συστήματα το Wii U θα έχει κοντά στα 50m, κάτι που είναι απίστευτα καλό αν συμβεί.
Μην ξεχνάτε ότι το GameCube με μόλις 22m κονσόλες σε όλη τη διάρκεια της ζωής του, κατάφερε να θεωρηθεί σχετική επιτυχία για την Nintendo, σε μια εποχή όπου το PS2 είχε ξεφύγει στα 150 εκατομμύρια συστήματα. Σε μόλις 2 χρόνια το Wii U κατάφερε να πλησιάσει τις μισές πωλήσεις του GameCube, αν και είναι άγνωστο για πόσα χρόνια ακόμη θα υπάρχει το Wii U στην παραγωγή (σίγουρα μέχρι και το τέλος του 2016). Το χειρότερο λοιπόν που μπορεί να συμβεί είναι το Wii U να σταματήσει κάπου στα νούμερα του GameCube. Το GC είχε επίσης πολύ μεγαλύτερη απόσταση στις πωλήσεις σε σχέση με το PS2 και όμως κατάφερε να έχει πολύ καλύτερη υποστήριξη από 3rd parties στα Multiplatform παιχνίδια και σίγουρα πολλές περισσότερες 3rd party αποκλειστικότητες.
Επομένως είναι άλλα θέματα που κρατάνε πίσω το software του Wii U -δεν είναι οι πωλήσεις. Πρώτον, οι εποχές έχουν αλλάξει και οι developers δεν έχουν τόση ανάγκη την Nintendo αλλά ούτε και τις κονσόλες. To ρίσκο έχει μεταφερθεί εδώ και χρόνια στο PC gaming, το οποίο είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με το 2004. Τα τελευταία χρόνια οι κονσόλες έχουν μετατραπεί σε «ακριβό» σπορ για τους developers και περιορίζονται κυρίως στα blockbusters, στη σιγουριά των remasters και στα overhyped παιχνίδια, με εξαίρεση κάποια πολύ συγκεκριμένα indies, τα οποία και πάλι δεν κυκλοφορούν στις κονσόλες από “default”, όπως στο PC, αλλά συνήθως πρέπει να τα κυνηγήσει ως συμφωνίες ο ίδιος ο κατασκευαστής της κονσόλας, ακριβώς επειδή «είναι της μόδας να λες οτι έχεις indies στην κονσόλα σου».
Δεύτερον, το Wii U το κρατάει πίσω η αρχιτεκτονική του και αυτό το αποκόπτει τόσο από τα Multiplatform των Xbone/ PS4 (τα οποία έχουν παρόμοια αρχιτεκτονική), αλλά και από πολλά PC ports, τα οποία έχουν αυξητική τάση σε αυτές τις δύο αυτές κονσόλες. Τρίτον, το Wii U το κρατάει πίσω το ίδιο το χειριστήριό του. Είναι κακή εποχή για τα gimmicks. Αν βγάλεις το παιχνίδι σου στο Wii U χωρίς να κάνει κάποια ιδιαίτερη χρήση του gamepad, θα κατηγορηθείς για έλλειψη φαντασίας και σίγουρα οι fans της κονσόλας θα σε αγνοήσουν. Από την άλλη, αν προσπαθήσεις να το κάνεις να λειτουργήσει με κάποια in-game features, υπάρχει περίπτωση οι λειτουργίες αυτές και αυτός ο «εξαναγκασμός» για να το κάνεις τελικά να χρησιμοποιηθεί , να αλλοιώσουν το παιχνίδι σου και αυτό που αρχικά ήθελες να φτιάξεις. Επομένως όπως και να το δει κανείς το gamepad είναι ένα εμπόδιο για τον developer, που προς το παρόν απλώς ανεβάζει την τιμή της κονσόλας.
[...]
[..]
Αν αφαιρέσουν το gamepad δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το Wii U θα σταθεροποιηθεί στην 2η θέση.
Πρεπει επιτελουσ και η nintendo αρχισει να δειχνει στους μεγαλους οτι δεν το βαζει κατω
@GiannisP Συμφωνω απολυτα με την παρατηρηση σου για την ελλειψη ρισκων απο developers στις κονσολες τελευταια. Απο εκει και περα θεωρω πως το μονο που λειπει απο το wiiu ειναι επισημη τιμη πωλησης στα 200€. Κι οχι απλα για ξεπουλημα στοκ. Γιατι αντικειμενικα εκει ειναι η αξια του απο τη στιγμη που η Σονυ και η ms πιο προσφατα δινουν τα θηριακια τους στα 350-400€. Με hype, διαφημιση και πολλες συμφωνιες με 3rd parties.
Είναι άξιο αναφοράς το γεγονός ότι το WiiU πούλησε περισσότερο software ανα κονσόλα σε σχέση με το 3DS. Δεν περίμενα κάτι τέτοιο.
Ισως και κατω απο τα 200 (και δεν εννοω 199).
Οι τιμές των άλλων κονσολών είναι στα 350-400€ εξαιτίας της συνδρομής. Πραγματικό κόστος των κονσολών αυτών, για 5ετές πλάνο, είναι τα 650€. Μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας! :Ρ
Τώρα, για το Devil's Third, το παιχνίδι πάει μάλλον για Q2, iankysyrath, αφού είναι σχεδόν τελειωμένο.
http://www.gonintendo.com/s/244462-itagaki-says-devil-s-third-just-about-done-release-date-info-a-little-longer-off
to megalytero lathos ths nintendo htan pou krathse thn power pc arxitektonikh. To exoun pei sxedon oloi oi team leaders kai programmatistes twn megalwn studios. To ekane gia na yparxei 100% symbatothta me to wii. Apodeixtike terastio lathos kai oi etairies asfalws kai de tha exoun oloklhres omades programmatismou gia na vgazoun titlous gia wiiu gia na poulane meta 50 xiliades kommatia.... an htan x86 opws pleon einai ra ps kai xbox tha htan aplo kai me elaxisto kostos to port kai tha blepame isws dekades titlous.
@vonzuchter μπααα δικαιολογία είναι κι αυτό φίλε μου. Η πραγματική αιτία είναι οτι τα παιχνίδια τους δεν πουλάνε στο κοινό της Nintendo.
Είναι ένα κοινό που θέλει συγκεκριμένα πράγματα τα οποία δεν μπορούν να τα κάνουν πολλές εταιρίες.
Η μόνη που πλησίασε είναι η Ubisoft με το Rayman Legends το οποίο και πούλησε πολύ καλά. Αλλά και αυτή δεν δίνει μεγάλα budget σε τέτοιους τίτλους.
Πότε θυμάσαι ένα καλό Platform εκτός από το πρόσφατο rayman από 3rd party developer?
Τι budget δίνει η Nintendo για να φτιάξει ένα Super Mario? Δίνει κανείς άλλος τέτοιο budget για τίτλο platforming?
Δύσκολα πράγματα....
Περισσότερα πράγματα είδαμε την τελευταία 4ετία από indie devs με μικρές αλλά αξιόλογες παραγωγές παρά από τα μεγάλα studio.
commenter, δεν με αφορά το ότι δίνει παιχνίδια με το Plus. Εκτός του ότι τα περισσότερα είναι της πλάκας πλέον, αυτό που με νοιάζει είναι ότι δεν με αφήνει να χρησιμοποιήσω όσα μπορούσα πιο παλιά, χωρίς να πληρώσω έξτρα!
Είναι σαν να μου λες πως παίρνεις αυτοκίνητο απλό μοντέλο στα 20,000€ και 5 χρόνια μετά μου δίνεις το αυτοκίνητο χωρίς τιμόνι στα 19,000€ και μου λες πως με 3,000€ έξτρα θα πάρω το τιμόνι και για ό,τι πλήρωσα παραπάνω, θα πάρω και ηλεκτρικά παράθυρα!
Κοινώς, να το χέ....! Εγώ θέλω απλά παράθυρα και τιμόνι με 2,000€ πιο κάτω!
Εγω θα συμφωνήσω με τον γιάννη και θα πώ ό,τι τελικά έστω και αργά το wii u αρχίζει λίγο λίγο και ανεβαίνει.Απλά το μόνο που με προβληματίζει αν καταφέρει να ανέβει έγκαιρα και δεν θα είναι απλά αργά....
Θα το πω κι αλλιώς, γιατί νομίζω δεν είμαστε στην ίδια σελίδα....
Δεν με ενδιαφέρει αν θα μου δώσεις και ένα φιλάκι μετά που θα με βιάσεις! Με ενδιαφέρει το ότι με βίασες!
Και παρεμπιπτόντως, μεγάλη δουλειά τα παιχνίδια του Plus...Πληρώνω 50€ για να παίξω Resogun και παιχνίδια που αν τα ήθελα θα τα είχα αγοράσει όταν βγήκαν!
Τί θα πει «γιατί πας με το "βιαστή"?»? ίσως γιατί πεθαίνει η γενιά η προηγούμενη και με κάποιον πρέπει να πας αν θες τα καινούργια παιχνίδια? Και το PC είναι ο χειρότερος βιαστής, μακράν!
Υ.Γ.: Το ξέρω ήδη.
Υ.Γ.2: Αυτό ήταν ανακοίνωση για να το δω ή σπόντα επειδή σου έβαλα dislike?
Όλα αυτά που λες αφορούν άλλο κομμάτι και όχι την αγορά κονσόλας και τις δυνατότητές της. Με τη σειρά μου, μπορώ να σου πω πως τα παιχνίδια σε άλλες κονσόλες θα έπρεπε να πωλούνται εξαρχής στις χαμηλές τιμές. Και καταλαβαίνεις τι εννοώ. Τώρα, το region lock είναι μεν ένας περιορισμός αλλά δεν καταλαβαίνω πως σου βιάζει το πορτοφόλι! Τελευταία φορά που τσέκαρα, είχε 40€ το ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ φόρο στο τελωνείο.
Αν και μιλάμε για κονσόλες, ας πάμε και στα παιχνίδια... Προσωπικά λίγο με αγγίζει καθώς αγοράζω συνήθως όταν ακόμα είναι στα 60€, οπότε no worries. Από την άλλη, ποιος σου είπε πως δεν έχω αφήσει παιχνίδια της Nintendo εξαιτίας της τιμής? Όμως δεν έχει σχέση αυτό το πράγμα.
Νομίζω αυτό είναι το όποιο νόημα της συζήτησης...
Την επόμενη κονσόλα της Nintendo, εκτός απροόπτου, θα αργήσω να την αγοράσω, όπως κάνω και με τις υπόλοιπες συνήθως. Πέραν αυτού, φυσικά και θα με ενοχλήσει τυχούσα χρέωση του online. Αλλά γιατί είμαι σίγουρος πως κάποιοι θα κράζουν τη Nintendo που θα χρεώνει το ονλάιν την ώρα που αυτοί θα το πλήρωναν για 6 και 13 χρόνια αντίστοιχα? Εκεί να δεις πως θα αλλάξουν οι γνώμες κάποιων! Και τί κακιά που είναι η Nintendo και «τώρα τί θα πείτε Nintendo fanboys που πληρώνετε κι εσείς?» και τα ρέστα...Και θα τα λένε αυτοί που ήδη πληρώνουν...Τρελό γέλιο σου λέω!
Φίλε, δεν χρειάζεται ούτε να ακούω μουσική, αλλά δεν θα σταματήσω να ακούω τον Χ ή Ψ επειδή είναι στην Cobalt Music ή τη Sony. Δεν πάει έτσι το πράγμα!
Υ.Γ.: Κάτι μου λέει ότι ήταν λίγο σπόντα, μιας και πήρες τα δικά μου με τη σειρά και τα έκανες dislike, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας. :Ρ
Υ.Γ.2: Φυσικά και με ενδιαφέρει, πλάκα κάνεις? Στείλε μου, ναι.
Υ.Γ.3: Ο μικρός χώρος στο WiiU αντισταθμίζεται από το ότι δεν υπάρχουν mandatory installations. Στα PS4One, με 10-12 παιχνίδια και 5-6 DLC γέμισε ο δίσκος. Στο WiiU έχω καμια 30αριά και αν δεν αγόραζα πολλά από το eShop γιατί βαριόμουν ή τα είχε σε εκπτώσεις, ο δίσκος θα ήταν ακόμα άδειος. Οπότε, πάλι τα PS4One χάνουν κι εδώ.
Έχω την εμπειρία από ένα παιχνίδι PS2 που είχα φέρει...
Τί σχέση έχει αυτό που λες με την εγκατάσταση στο δίσκο? Και μόνο το BF4 με όλα τα DLC του σε πάει στα 60-65 GB...Ούτε 10 παιχνίδια δεν χωράει στο σύνολο αν είναι σαν τα Battlefield.
Ξέχασα τα υπόλοιπα...
Το παιχνίδι του PS2 το έφερα το 2009.
Το 8άρι WiiU χωράει 200 παιχνίδια άμα το έχεις μόνο για saves, άντε και κανένα update. Κάτι που τα PS4One δεν μπορούν να πουν ούτε για τα retail!
Ο λόγος που έλεγα και λέω ακόμα ότι το PS4 κάνει εγκατάσταση παιχνιδιών λόγω DRM είναι ότι
α) http://www.freepatentsonline.com/20130007892.pdf
β) ακούστηκε πως αν είχες PS4 της πρώτης παρτίδας (τους πρώτους μήνες από αυτά που φτιάχτηκαν χωρίς το day1 update) και δεν συνέδεες το PS4 ονλάιν, το πρώτο firmware μπλόκαρε τα μεταχειρισμένα παιχνίδια.
Αυτός ήταν και ο λόγος του day1 update, αυτός ήταν και ο λόγος μάλλον που άφησαν τη MS να εκτεθεί πρώτη για να κόψουν κίνηση. Δεν ξέρω αν μπορεί να δουλέψει αυτό το«κόλπο» με reset στην κονσόλα, αλλά νομίζω πως όχι.
Τουλάχιστον η Nintendo δεν έχει τέτοια πατέντα...
Κοίτα...Διαφέρει από πατέντα σε πατέντα... Η πατέντα με τα μεταχειρισμένα ήταν σε πιο αληθινή βάση. Μόνη της η MS δεν θα το τολμούσε ποτέ, ήταν σε συνεννόηση και μετά απλά την κρέμασαν. Βέβαια, όλα είναι θεωρίες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολλές, μα πάρα πολλές οι ενδείξεις...
Τί να σου πω, εγώ δεν είχα ποτέ θέμα με το ματάκι στις κονσόλες. Μάλιστα έχω PS2 από τις προβληματικές παρτίδες που λέγανε ότι άμα τις τσιπάρεις κιόλας, γίνονται bricked και τα μαγαζιά αναλάμβαναν να το κάνουν μόνο με ευθύνη του πελάτη...Έπεσε και 2-3 φορές κάτω, άντεξε μετακομίσεις και πίεση από άλλα αντικείμενα, σκόνη κλπ...Μια χαρά δουλεύει ακόμα και σήμερα, 11 χρόνια μετά. Βέβαια, άλλαξα 4 χειριστήρια, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!
Το GC ακόμα δουλεύει, το PS3, Wii, WiiU ακόμα... Με ματάκια δεν είχα ποτέ πρόβλημα, ούτε καν καθαρισμό δεν χρειάστηκε να κάνω.
Μη μου θυμίζεις το Splatoon και δεν θα μπορώ να το αγοράσω όταν βγει!!! Το παιχνίδι που περιμένω πιο πολύ από όλα και θα το πάρω το 2016... DAMN!