To Metal Gear Online κυκλοφόρησε στις 6 Οκτωβρίου και μέχρι στιγμής έχει δεχτεί ένα σεβαστό αριθμό patches και updates. Οι υπάλληλοι του studio ενημερώθηκαν για την εξέλιξη την Δευτέρα 2 Νοεμβρίου, ενώ η Konami δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη επίσημα για το θέμα.
BREAKING: Rumor tells me that Konami has shut down the Kojima Productions LA studio, taking with it approx 35 jobs, just before Xmas.
— George Broussard (@georgeb3dr) November 3, 2015
Φορ δε ντικ ον τοπ.....ποσο πιο fail μπορει να γινει πια ?
Ναι αλλα η pc εκδοση του metal gear online δεν εχει βγει ακομα, σωστα;
GG Konami
Α ρε Konami τι έχεις πάθει τώρα τελευταία;
Τι κρίση ταυτότητας είναι αυτή; Δεν σε αναγνωρίζω. Πολύ κρίμα...
Κύριοι της Konami κάνετε μισές δουλειές. Να αποσύρετε αμέσως το MGS V The Phantom Pain από τα μαγαζιά και τα PSN, XBL και Steam, εννοείται και με ξεκόλλημα των αφισών και αφαίρεση λοιπού προωθητικού υλικού. Μην αφήσετε τίποτα όρθιο. Όποιος πρόλαβε να παίξει, πρόλαβε.
Τί να πω. Όλα για τα λεφτά γίνονται, το ξέρουμε, αλλά τέτοια ασέβεια προς τους fans (δηλαδή την πελατεία σας) και το ανθρώπινο (δηλαδή υπαλληλικό) δυναμικό σας δεν έχω ξαναδεί. Ακόμα και εταιρίες όπως η ΕΑ (με τα απανωτά βραβεία χειρότερης εταιρίας), η Activision (που φημίζεται για την "γενναιοδωρία" της προς τους gamers) και η Ubisoft (με τα broken games) είναι Άγιοι μπροστά σας.
Έχει ξεχειλίσει προ πολλού το ποτήρι με την Κonami.Τώρα εναπόκειται στους gamers να πάρουν δραστικά μέτρα και να ξεκινήσουν εμπάργκο στα προϊόντα αυτής της αιμοσταγής εταιρίας.Μόνο έτσι θα νιώσουν την οργή του κόσμου.Ότι άλλο και να πούμε δεν ιδρώνει τ'αυτάκι τους.
Αλλά για να λέμε τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη,η αιτία όλων αυτών των δεινών δεν είναι πατέντα της Konami,ούτε κάτι πρωτόγνωρο.Έχει όνομα,ταυτότητα και διέπεται απο αυτήν την βουλησιαρχία που στο όνομα του κέρδους πετάει ανθρώπους στον δρόμο ανεξαρτήτως παραγωγικής ικανότητας και ταλέντου.Λέγεται καπιταλισμός,και αυτή η ωραία δυσωδία είναι το λίκνο του που αποτελεί την καταστροφή παραγωγικών δυνάμεων με στόχο το κερδος ή την απόσβεση ζημιών.
Το να σχολιάζει κάποιος τις στρατηγικές μιας πολυεθνικής δίχως καν να έχει κάνει μία έναρξη επιχείρισης με ξεπερνάει...
Ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε πόσα στούντιο θα κλείσει η θα ανοίξει;
Προσωπικά ότι αφορά τα καρκινώματα της Κοτζιμοβεντέτας μετά χαράς να τα αφαιρέσει!
JimP τα καρκινώματα που αναφέρεις,είναι ή μάλλον ήταν εργαζόμενοι άνθρωποι που ζούσανε απο την δουλειά τους και τώρα είναι άνεργοι.Δε ξέρω,σου λέει κάτι αυτό ή δεν?Αυτό που πραγματικά μας ξεπερνάει όπως λες,είναι η ξαφνική πρεμούρα για τις επιχειρήσεις και τις...στρατηγικές τους όπως λες (φοβερά complex στρατηγική,επειδή μυρίστηκαν αίμα στο mobile gaming,πετάξανε ανθρώπους στο δρόμο ρημάζοντας το πιο κερδοφόρο franchise και καρατομώντας τον καλύτερο dev τους.) καθώς και το γεγονός ότι παραβλέπεις ή αγνοείς (ελπίζω όχι συνειδητά,ειδικά αν μετέχεις της παραγωγής με κάποιον τρόπο) το ποιος παράγει τον πλούτο και ποιος τον καρπώνεται σε αυτόν τον ρημαδόκοσμο.
Και σιγά που πρέπει να κάνουμε και έναρξη επιχείρησης ρε μεγάλε για να καταλάβουμε τα αυτονόητα.Αλλά κάτι τέτοιες λογικές νομιμοποιούν τα μαγκάλια,τα χαράτσια και όλο το κακό συναπάντημα που μας έχει ρημάξει τις ζωές τόσα χρόνια.Ξαφνικά βγάλαμε tabula rasa τις πολυεθνικές (για τις πολυεθνικές!!!το επαναλαμβάνω για να το πιστέψω ότι το διάβασα) και μας φταίει ο developer επειδή έχει απαιτήσεις.Τι άλλο θ'ακούσουμε στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας....
Naked και οι δυό μας έχουμε καεί από το MGS V, το θέμα είναι ότι εσύ ρίχνεις το φταίξιμο στην Konami ενώ εγώ στον Kojima.