Η νέα τεχνολογία που πατεντάρισε η εταιρία ονομάζεται αυτή τη στιγμή “System and method for dynamically loading game software for smooth game play” και λίγο πολύ αναφέρει πως το σύστημα θα είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται τη θέση του παίκτη π.χ. μέσα στο χάρτη ενός επιπέδου και ανάλογα με το που βρίσκεται ανά πάσα στιγμή, να φορτώνει στο παρασκήνιο την απαραίτητη περιοχή γύρω από τον παίκτη.
Έτσι ο παίκτης όπου και αν έχει κινηθεί το παιχνίδι θα φορτώνει τον απαραίτητο χώρο γύρω του χωρίς να διακόπτεται η δράση και, ενώ τυπικά το loading θα είναι ακόμα μέρος του συνόλου, ο παίκτης δεν θα το αντιλαμβάνεται. Μένει να δούμε αν θα γίνει τελικά πραγματικότητα σε κάποιο επίπεδο.
H Sony θα καταργησει τα loading times, η Google θα εξαφανισει το input lag σε streaming και ο Sin Boy θα ταγουδησει στην οπερα. Ε ρε τι ακουμε τελευταια.