Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Καθυστερεί το Legend of Zelda του Wii U

Η Nintendo ανέβασε στο επίσημο facebook page του The Legend of Zelda ένα νέο video μιας πολύ σημαντικής ανακοίνωσης που έχει να κάνει με την ημερομηνία διάθεσης του τίτλου για το Wii U. Μέσα από αυτό, ο παραγωγός του νέου τίτλου της σειράς για το Wii U Eiji Aonuma απευθύνεται στους fans και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους το game δεν θα κυκλοφορήσει τελικά μέσα στο 2015, αλλά θα πάει για μετέπειτα χρονική στιγμή. Ο Aonuma εξηγεί πως η απόφαση αυτή λήφθηκε όταν η ομάδα ανάπτυξης άρχισε να εργάζεται πάνω σε διάφορες παραμέτρους και είδε ότι μπορεί να εφαρμόσει ιδέες που θα κάνουν το game το καλύτερο που έχει κυκλοφορήσει ποτέ. Έτσι, ο Aonuma «κλείνει», σημειώνοντας πως δεν είναι πλέον προτεραιότητα της ομάδας ανάπτυξης η διάθεση του game μέσα στο 2015, αλλά το να δημιουργηθεί το πιο πλήρες Zelda video game. Μάλιστα, βεβαιώνει τους fans πως θα επιβραβευτούν για την υπομονή τους.



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 01:21
Ο Aonuma ανακοίνωσε λίγο αργότερα ότι ο τίτλος δεν θα εμφανιστεί στην επερχόμενη Ε3 2015, κάτι που το επιβεβαίωσε μέσω Τwitter και η Nintendo of Europe. Δείτε τη σχετική ανάρτηση στη συνέχεια του άρθρου.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
41 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Roronoa
    • Υπαρχει μεγαλη κυκλοφορια που δεν πηρε αναβολη?

      Tωρα ενταξει, για το wii u αυτο ειναι πολυ μεγαλο πληγμα, αν ενας τιτλος θα μπορουσε να κανει για για να πουλησει η κονσολα ηταν αυτος, το 16 χαιρω πολυ, μηπως θα το βγαλουν cross gen σαν το twillight princess? :P

    • zenev
    • Προτιμώ να πάρουν το χρόνο τους, παρά να μας (παρα)δώσουν ένα προβληματικό παιχνίδι. Πάντως, είμαι σίγουρη ότι το τελικό αποιτέλεσμα θα μας δικαιώσει !

    • Sephiroth
    • @raysod, το σκεπτικό σου το έχουν όλοι. Απλά, το ερώτημα είναι αν παίρνει τη Nintendo να κάνει καταναλωτές να περιμένουν περισσότερο πριν αγοράσουν το Wii U. Ίσως μια πτώση τιμής στην Ε3 να βοηθούσε, αλλά δεν το βλέπω...

    • yaponvezos
    • Μα δεν μαθαίνει τίποτα αυτή η Nintendo. Όλο το βασικό patching θέλει να το κάνει πριν την κυκλοφορία αντί για μετά. Πότε θα εκσυγχρονιστεί; Θέλουμε και λίγο drama βρε αδερφέ!

    • GooDShiveR
    • Παρότι είμαι Nintendo fan, παραμένω στη θέση μου περι καθυστερήσεων.

      Είναι κοροϊδία!!

      Και περισσότερο όταν έρχεται από μία εκ των τριών κατασκευαστών. Διότι σου δημιουργούν hype όχι μόνο για το παιχνίδι αλλά και για την κονσόλα. Και πάνω που λέγαμε ότι είναι καλή χρονιά να πάρεις WiiU, τώρα θα λέμε ότι και να περιμένεις ακομά μία χρονιά δεν χάνεις κ τπτ. Τουλάχιστον να μας δωσει Splatoon στην ώρα του και να μάθουμε επιτέλους κάτι για το star fox.

      (btw, easter egg το σχόλιο του Miyamoto "you're sure it's coming this year?" στα game awards)

    • Dural
    • Εμένα το μόνο που με χαλάει είναι που δίνουν ημερομηνίες που ξέρουμε εξ'αρχής ότι δεν θα τις κρατήσουν. Καλά κάνουν και το πάνε για το 2016, ας το πάνε και για 17 αν χρειάζεται. Απλά στο Wii U έχει γίνει του #erxomaste, bayonetta, xenoblade, kart, smash, όλα έφαγαν +1. +2 χρόνια.

    • Alucard
    • Άσχημο πράγμα η καθυστέρηση, αλλά το παρελθόν έχει δείξει ότι όταν καθυστερεί η Nintendo αξίζει τον κόπο.

    • MBisonGR
    • Καλά κάνει και το καθυστερεί για να το βγάλει οπως πρέπει. Το Wii U είναι λουκούμι για ένα πολύ καλό Metroid , αλλά να είναι σοβαρό όχι other M και αγάπες και λουλούδια, έχουμε κουραστεί να τερματίζουμε ξανά και ξανά το Super Metroid.

    • GooDShiveR
    • @UPDATE Κάτι βρωμάει εδώ... ... Ας σηκώσουμε τα χεράκια μας να βγάλουμε τα ματάκια μας? Μάλλον ακούσανε όλα αυτά τα καλά που λέμε εδώ και καιρό και είπαν να μας ξενερώσουν...

    • Whitey
    • Μετά από όλα αυτά που έχουν γίνει τον τελευταίο καιρό:
      1) Δεν περιμένω τίποτα παραπάνω από το 2015. Ακόμα και αυτά που έχουν προγραμματιστεί για τέλη του 2015 θα φύγουν άνετα για 2016.
      2) Βρωμάει ΝΧ.

    • Jim P
    • Δυστυχώς δε μπορώ να εκφράσω τα "παρθένα" συναισθήματά μου εδώ, καθώς θα φάω αμετάκλητο Ban.

      Έχω να πω μόνο τούτο, το Team και δη οι Excecutive Producers είναι στη βιομηχανία αμνημόνευτα έτη, δηλαδή δε το έβλεπαν ότι το παιχνίδι δε πάει για το 2015; Φυσικά και το έβλεπαν, αλλά το γ@μhμ3ν0 Hype Train θέλει κάρβουνο...

      Ε όχι άλλο Κάρβουνο... Αυτό είναι μαρτύριο!

      @ Raysod, Λες και ξαναλες πόσο καιρό για τη διάσπαση Gamepad από το Wii U, Επιτέλους ΔΕΞΟΥ ότι αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα και αυτό το πακέτο είναι το σύστημα που λέγετε Wii U. Δεν πρόκειται να σπάσει με την ίδια λογική που δε μπορεί να σπάσει το Dual Shock IV από το PS4. Δεν είναι κάτι το επιπρόσθετο όπως το Kinect του XBO, είναι κάτι το βασικό και στοιχειώδης, προσδιορίζει την κονσόλα και της δίνει ταυτότητα.

    • Roronoa
    • @raysod

      Ποσο μπορει να κοστιζει αυτο το ριμαδι το tablet στην nintendo? Δεν ειναι δα και τοσο τεχνολογικα ανεπτυγμενο.

    • nkav64
    • Οπότε πάμε για τέλος 2016 από όσο δείχνουν τα πράγματα. Ελπίζω τουλάχιστον το αποτέλεσμα να είναι τέτοιο που θα μας αποζημιώσει για την αναμονή, όπως κάνει κάθε φορά η Nintendo.

      Όσο για το GamePad θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Jim P και δεν το βλέπω ως κανένα βαρίδι στην τιμή της κονσόλας. Εδώ το DualShick 3 έχει ύστερα από τόσα χρόνια €50 κοστίζει, τη στιγμή που τουλάχιστον επίσημα, δεν έχουμε ενημερωθεί ότι έχει υποστεί κάποια αναβάθμιση. Τα ίδια υλικά και οι γραμμές παραγωγής πλήρως αυτοματοποιημένες πλέον. Κινέζικα καλούπια που δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα με απίστευτες αντοχές σε κραδασμούς και θερμοκρασίες.

      Η τιμή του βασικού πακέτου στην Ελλάδα είναι ήδη κάτω από τα €200 και με μια πολύ απλή σκέψη, πόσο πλέον να κοστολογείται το GamePad στον εν λόγω πακέτο; €50- €60 λέω εγώ, το πολύ, όσο δηλαδή κάθε εταιρεία προσφέρει σε κάθε γενιά τα χειριστήριά της. Συν το όποιο remote play προσφέρει δίχως επιπλέον κόστος.

    • gamelover
    • Χωρίς να θέλω να ακυρώσω τα λεγόμενα του Aonuma γιατί πιστεύω η κύρια αιτία της καθστέρησης του τίτλου έχει να κάνει ΚΥΡΙΩΣ με την επερχόμενη κονσόλα της νιντεντο;
      Μήπως θέλουν να το δώσουν σαν τύπου remaster ή όπως είπαν πιο πάνω σαν cross gen και για την επόμενη κονσόλα και λόγω της διαφορετικής αρχιτεκτονικής να θέλουν περισσότερο χρόνο;
      Επίσης απ'οσο ξέρουμε η φορητή κονσόλα της νιντεντο θα συνεργάζεται με την οικιακή ωπότε μπορεί και εκεί να θέλουν να βελτιώσουν κάποια ζητήματα τα οποία θα υπάρχουν σχετικά με την συνδεσιμότητα των 2 όσον αφορά το playability....
      Το μόνο που θέλω να πιστεύω είναι ότι η καθυστέρηση θα είναι ωφέλιμη για όλους.

    • bill123456
    • Μαλλον το zelda θα κυκλοφορησει μια εβδομαδα πριν βγει η νεα κονσολα της nintendo ως κερασακι στην πιο αποτυχημενη κονσολα ever

    • ShrinkShady
    • Dural δεν τα πας καλά με τις ημερομηνίες, είναι λίγο υπερβολικές οι αιτιάσεις σου για καθυστερήσεις στα συγκεκριμένα παιχνίδια...Αυτό που θυμάμαι πως πήρε αναβολή είναι το Donkey..
      On topic, ξενέρα μεγάλη και εμένα με τρομάζει που δεν θα το δείξουν καν στην E3...Ελπίζω να έχουν άλλες εκπλήξεις....

    • Dural
    • @Shrinkshady:

      Το Pikmin 3 από launch release πήγε σε Αύγουστο του 2013. Wonderful 101 και Wii Fit U έφαγαν επίσης ένα 9μηνο delay
      Με το Xenoblade χάθηκε η μπάλα. Ανακοινώθηκε το 2013 για κυκλοφορία 2014 και ακόμα σταυρώνουμε τα δάχτυλα να το δούμε έστω στο δεύτερο μισό του 2015
      Η Bayonetta 2 έφαγε επίσης 1 χρόνο delay
      Τον Donkey τον ανέφερες
      Το Smash Bros έσπασε όλα τα ανεπίσημα ρεκόρ της Nintendo, ξεπερνώντας τις 1100 μέρες από την ημέρα που ανακοινώθηκε μέχρι να βγει (περισσότερο και από το Zelda 64 αν θυμάμαι καλά)
      Το Shin Megami Tensei X Fire Emblem το έφαγε το μαύρο το σκοτάδι

      Και γενικά αυτό που ενοχλεί επίσης, είναι ότι πολλές φορές δείχνουν π.χ. το Yoshis Wooly World τον Ιανουάριο του 2013 και έχουμε Μάρτιο του 2015 και δεν είμαστε σίγουροι πότε θα το δούμε.

      Εμένα πάντως δεν με ενοχλεί που τα καθυστερούν, απλά πιστεύω θα ήταν πιο έξυπνο να τα ανακοίνωναν πιο μετά ή να έλεγαν εξαρχής ότι θα βγει το 2016. Ειδικά αυτό που έγινε με Xenoblade και Zelda U, όπου κανείς δεν πίστευε ότι θα βγει στην ώρα, ήταν λίγο αστείο.

      Αυτό με την Ε3 με φοβίζει και εμένα. Βασικά μου κάνει εντύπωση....

    • Jim P
    • 'θα είχε και την extra ισχύ να τρέξει αρκετά περισσότερα παιχνίδια σε 1080p ανάλυση ενάμιση χρόνο πριν κυκλοφορήσει το PS4 και το One στην αγορά..."

      Αντιλαμβάνεσαι ότι το Wii U είναι ένα ενισχυμένο Wii, το οποίο τεχνικά είναι Last Gen κονσόλα;

      Υπάρχει λόγος να συγκρίνουμε αναλύσεις όταν το Polygon Count είναι μια γενιά πισω;

    • zenev
    • @Dural σε σχέση με το Shin Megami Tensei X Fire emblem έχουν πει ότι ειναι ακόμα σε development και αν έχεις παίξει παιχνίδια και από τις 2 σειρές θα καταλαβαίνεις ότι απλώς και να βγάλουνε το concept του παιχνιδιού ειναι δύσκολο , αφου η φύση αυτών των 2 ειναι πολυ διαφορετική

    • ShrinkShady
    • Dural, για το Χ έχεις δίκιο, προοριζόταν για το 14.
      Τα Βayonetta 2, Mario Kart, Smash(και μιας και αναφέρθηκες ειδικά σε αυτό, ουσιαστικά τα επίσημα αποκαλυπτήρια ήταν στην ε3 του 13 και το 14 κυκλοφόρησε κανονικά) δεν είχαν καθυστερήσεις...
      Απλώς εκείνο το Direct του Ιανουαρίου 2013 λανθασμένα έδωσε την εντύπωση πως θα κυκλοφορούσαν σχετικά άμεσα τα παιχνίδια που περιελήφθησαν σε αυτό, ενώ στην πραγματικότητα ήταν μια απέλπιδα προσπάθεια για να αναζωογονήσουν λίγο το hype για την κονσόλα..
      Είδωμεν..ελπίζω σε άμεσο direct για να φανεί αν θα αντικαταστήσουν το Zelda με κάτι άλλο ανάλογο ή και μεγαλύτερου εμπορικού διαμετρήματος, όπως το Animal Crossing που ακούγεται εντόνως...

    • Alucard
    • Μπορεί το tablet να μην αποτελεί αναπόσπαστο και αναγκαίο τμήμα κάθε παιχνιδιού, όμως:

      1. Όποτε χρησιμοποιείται σωστά κάνει τη διαφορά (Zombie U, Deus Ex κτλ).

      2. Με την απλή μεταφορά του inventory στην οθόνη του σε πολλούς τίτλους συνεισφέρει στην ομαλή ροή του gameplay, αφού μειώνεται η συχνότητα του pausing.

      2. Δίνει by default τη δυνατότητα για Remote Play.

      Τα κέρδη σε υπολογιστική ισχύ δεν μπορώ προφανώς να τα υπολογίσω, αλλά δεν νομίζω ότι θα ήταν τέτοια ώστε να μεταμορφώσουν τα παιχνίδια της κονσόλας.

    • Roronoa
    • @raysod

      Με 180ε παιρνεις wikipad που θα θελει να βγαλει κερδος σε σχεση με την nintendo που θα βγαλει απο τα παιχνιδια, πολυ υπερκοστολογημενο το βρισκω στα 150, και 100 πολλα ειναι.
      Γενικα η nintendo πουλαει πιστευω με πολυ καλο περιθωριο κερδους.

    • Dural
    • @zenev: δεν αμφισβητώ ότι είναι δύσκολο, αμφισβητώ το PR κομμάτι της Nintendo η οποία τον παρουσιάζει τον Ιανουάριο του 2013 και τον Απρίλιο του 2015 δεν ξέρουμε καν αν θα το δούμε ποτέ. Και όπως λέει ο ShrinkShady: "έδωσε λανθασμένα την εντύπωση πως θα κυκλοφορούσαν σχετικά άμεσα τα παιχνίδια που περιελήφθησαν σε αυτό, ενώ στην πραγματικότητα ήταν μια απέλπιδα προσπάθεια για να αναζωογονήσουν λίγο το hype για την κονσόλα.". Το να θες να αναζωογονήσεις την κονσόλα δίνοντας ελπίδες στον κόσμο ότι θα κυκλοφορήσουν άμεσα, είναι λίγο τραγικό.

      Να πω σε αυτό το σημείο ότι εγώ την κονσόλα την είχα αγοράσει πριν από το direct οπότε ούτε τσαντισμένος είμαι, ούτε με επηρέασε στην αγορά. Εγώ θα το τσίμπαγα το Wii U έτσι κι αλλιώς όταν το πήρα. Όμως είτε έμμεσα, είτε άμεσα, η Nintendo καθυστέρησε αρκετά παιχνίδια και ξενέρωσε αρκετό κόσμο.

      Στα του tablet συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο post του alucard

    • Roronoa
    • @raysod

      Τα 60$ απο πια πηγη τα βρηκες? Παντως με λιγο ψαξιμο βρηκα αυτο http://www.dx.com/p/replacement-resin-lcd-touch-screen-set-for-wii-u-gamepad-silvery-grey-black-350988#.VRcXvvmsVx0

      και
      http://www.ebay.com/itm/Replacement-LCD-Screen-Digitizer-Touchscreen-for-Nintendo-Wii-U-Gamepad-Tool-/231106967251

      Περιπου 30$ και πιθανος θα κοστιζει λιγοτερο στην nintendo.

      Προφανως δεν ξερω τι ποιοτητας ειναι αλλα 50-60$ ειναι πολλα.

    • Jim P
    • @ Raysod

      "Εγώ απλά σκέφτομαι ότι αν δεν ήταν το tablet τι δυνατότητες θα είχε το Wii U... "

      Επειδή βλέπω εμμονή σε αυτή την άποψη, να στο θέσω αλλιώς ώστε πιθανότατα να καταλάβεις κάτι το στοιχειώδες.

      Αν δεν ήταν το GamePad (και όχι Tablet για να κρατάμε το σωστό Lingo) δεν θα ήταν Wii U, και εάν δεν ήταν Wii U δεν θα ήταν Nintendo!

      Εσύ πρώτος απ'όλους έχεις δείξει βαθιά γνώση της βιομηχανίας και προσφάτως παραδέχθηκες πως έχεις και μετοχές της, άρα είσαι σε θέση να γνωρίζεις και τη φιλοσοφία της, η οποία είναι πως δεν θεωρεί η ίδια τον εαυτό της ανταγωνιστή με τη Sony και τη Micosoft, Γι'αυτό και δε βγάζει παρόμοια κονσόλα.

      Εσύ προσπαθείς ντε και καλά τόσο καιρό να μετουσιώσεις τη φιλοσοφίας της με "υποθετικά αν". Όχι ρε συ, είσαι φάουλ, μη το κάνεις αυτό, μιλάμε για μεγάλο ατόπημα εκ μέρους σου.

      Βλέπουμε ιστορικά μετά το SNES πως οι κονσόλες σχεδιάζονται γύρω από το Controller τους, Θες την τρίαινα με το πρωτοεισαγώμενο rumble του N64; Θες Motion Controlls του Wii; Μονό από τη Nintendo θα τα δεις αυτά τα περίεργα, γι'αυτό έχει αυτή την επιτυχία και όλοι την αντιγράφουν αργά η γρήγορα.

      Και εσύ πας με υποθετικά αν να την ρίξεις με τον συρμό, αφού είναι άλλη κλάση πως να το κάνουμε.

      http://m.memegen.com/rkyktq.jpg
      ^ :P

    • Alucard
    • Έστω ότι η Nintendo κυκλοφορούσε το Wii U χωρίς Gamepad, με την έξτρα επεξεργαστική ισχύ που απαιτείται για τη λειτουργία του να χρησιμοποιείται στα ίδια τα παιχνίδια. Προσωπικά εικάζω ότι η διαφορά θα ήταν αμελητέα, αλλά επειδή δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για αυτό, ας υποθέσουμε ότι η διαφορά ήταν εμφανής. Δεδομένου ότι οι third-parties και πάλι θα έδιναν έμφαση στα τότε επερχόμενα PS4/One, δεν θα ξόδευαν και πάλι το χρόνο τους για να εκμεταλλευθούν πλήρως τις δυνατότητες του Wii U. Ο λόγος για τον οποίο παρήγαγαν λίγα και μέτρια ports δεν ήταν το Gamepad.

      Αλλά ακόμη κι αν όλα πήγαιναν καλά και είχαμε περισσότερα και καλής ποιότητας third-parties, θα είχαμε ένα GameCube 2 στα χέρια μας, με καλή ισορροπία δηλαδή first/third parties, που όμως θα κινούνταν και πάλι εμπορικά σε χαμηλά επίπεδα και δεν θα είχε να παρουσιάσει κάτι ξεχωριστό ως κονσόλα πέρα από το χαμηλότερο κόστος.

      Όσο για την πιθανότητα να αφαιρεθεί τώρα το Gamepad, δεν μιλάμε για ίδια περίπτωση με Xbox One/Kinect. Το πρώτο είναι βασικό μέρος της κονσόλας και απαραίτητο για την λειτουργία μεγάλου ποσοστού των τίτλων του (άσχετα από το αν φέρνει την επανάσταση ή όχι) και το δεύτερο απλό περιφερειακό, που μόνο μέσω marketing έγινε απόπειρα να του δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα από όση του αναλογούσε.

      Φυσικά χαμηλά κινείται και το Wii U από εμπορικής άποψης, όμως πέρα από τα θετικά που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου, το Gamepad επιτρέπει στην κονσόλα να διαφοροποιηθεί σε σχέση με τις άλλες και να παρέχει ένα πλεονέκτημα σαν αντίβαρο στα χαμηλότερα specs. Επίσης, το όλο εγχείρημα αποτελεί το πρώτο βήμα για την πιθανή ενοποίηση φορητής και οικιακής κονσόλας. Ένα πιθανό Gamepad 2 που θα μπορούσε να λειτουργήσει και εντελώς ανεξάρτητα από την επόμενη κονσόλα θα ήταν, θεωρώ, πολύ καλή φάση και η τεχνογνωσία που απέκτησε η Nintendo με το Wii U θα μπορούσε να την βοηθήσει να υλοποιήσει κάτι τέτοιο καλύτερα από ό,τι αν το επιχειρούσε με τη μία.

      Fun fact: 10 στους 10 που έχουν χέσει παίζοντας Super Mario 3D World στο Gamepad τους μέσω wireless mirroring, δεν μπορούν να επιστρέψουν στα παραδοσιακά χειριστήρια.

    • darkshark981
    • Αυτό που έχει δείξει η ιστορία των game είναι ότι ένα παιχνίδι που έχει χαμηλά spec μπορεί να είναι χίλιες φορές καλύτερο από ένα με high spec.Δες παλιά για παράδειγμα τι διαμάντια παιχνίδια που θέλουν χαμηλά spec υπάρχουν.Για μένα προσωπικά καλύτερα να έχει μέτρια γραφικά και το παιχνίδι να αξίζει παρά να έχει καλά γραφικά για να σε τυφλώνουν στο μάτι και το παιχνίδι να είναι για τα σκουπίδια.

    • alessan
    • Προσωπικα το θεωρω τεραστιο foul απο την νιντεντο! Αφου δεν ειναι ετοιμο καλα κανει κ παει πισω!
      Αλλα!!! Αφου ηταν τοσο φιλοδοξο γιατι το ανακοινωνεις για το 15;! Η γιατι δεν ξεκινας την παραγωγη του
      Ενα χρονο νωριτερα;! Ειμαστε στον 3ο χρονο του U κ ακομα περιμενουμε! Επισης τα Zelda,Mario,metroid
      Κλπ πουλανε κονσολες! Καλα τα Toad κ yoshi αλλα δεν θα το παρει καποιος γιαυτα! Αν υπολογισεις κ το τεραστιο κενο απο third party support ειναι πολυ δυσκολο να προτιμησει καποιος το U το 2015! Ειδικα αν δεν εχει XO/ps4/pc
      Ηδη το θεωρω εξαιρετικα αμφιβολο να το διαλεξει για μοναδικη πλατφορμα να παιζει παιχνιδια!
      Με το Zelda θα τραβαγε παλι κοσμο κ θα ακουγονταν αλλα τωρα βρασε ρυζι κ περιμενε! Ειδικα οταν το PS πουλαει σαν ζεστο ψωμακι κ η Ms για να το σωσει κανει τοσες κινησεις!

    • Roronoa
    • @raysod

      Το ιδιο part δεν μπορεσα να το βρω με τον κωδικο του αλλα στο ebay replacement screen που ειναι "labeled" σαν genuine μαζι με το digitizer δεν πανε πανω απο 40$, αλλα ενταξει δεν μπορεις να εισαι σιγουρος τι θα σου πουλανε.

      Οσο για τα υπολοιπα parts προφανως και εχουν καποιο κοστος, αλλα απλα σου εβαλα σαν συγκριση ενα tablet που εχει και αυτο μοχλους κτλ + μπαταρια με 3πλασια αυτονομια, καλυτερη οθονη κτλ + τον επεξεργαστη, την ram, την μνημη,gps, wifi, card reader, καμερες κτλ και εχει τωρα αυτο ιδιο κοστος με το gamepad σχεδον?

      Σε περιπτωση που η nintendo εβγαζε το gamepad δεν νομιζω πως θα μπορουσε να ριξει την τιμη παραπανω απο ενα 50αρικο, αλλωστε και ενα απλο controller εχει και αυτο ενα κοστος. τουλαχιστον δινει στην κονσολα μια ταυτοτητα.

    • Roronoa
    • @raysod

      Το wii u δεν εχει ακριβως εξτρα καρτα γραφικων για το wii, ειναι και αυτη μεσα στο chip της gpu του wii u οποτε συμπεριληφθηκε στο silicon budget του συστηματος. Η cpu απλα πεφτει το ρολοι και μπαινει σε compatibility mode.

      Και βασικα δεν ξερουμε αν ειναι 1.5 φορες δυνατοτερη απο του 360

      http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=511628

      http://www.chipworks.com/en/technical-competitive-analysis/resources/blog/looking-at-the-wii-u-graphics-processor/

    • Harkyn
    • Λοιπον επειδή είχα τη δυνατότητα και τη τύχη να περάσουν απο τα χέρια μου και οι δυο κονσόλες προσωπικά θεωρώ οτι wii u χωρίς wiiu gamepad δεν υπάρχει και χάνει η κονσόλα όλη τη ταυτότητα της.Όσοι προτείνεται να αφαιρεθεί απο το πακέτο για να πέσει η τιμη να ξέρετε οτι όχι μονο δεν θα έπιανε μεγαλυτερα νούμερα στις πωλήσεις αλλά αντιθετως πολυ λιγότερα.

      Η αγορά έχει ηδη δυο mainstream κονσόλες που βασίζονται στη δύναμη δεν χωράει τρίτη. Έξυπνα η Νιντέντο προσφερει μια εναλλακτική λύση προσπαθώντας όπως παντα να καινοτόμησει.Μην ξεχνάμε οτι η Νιντέντο βγάζει ηδη κέρδος απο τις πωλήσεις του wii u παρα τα χαμηλά νούμερα όπως έκανε και με το GameCube που πούλησε μονο 20 εκατομμύρια.Το πρόβλημα της είναι ίσως η όχι εύκολη αρχιτεκτονική της κονσόλας και τον παραπανω χρονο που απαιτεί απο τους developers.

      Απο θέμα τίτλων αυτή τη στιγμη έχει περισσότερους ΑΑΑ τιτλους απο τα Ps4 και Xbox one.Οποτε δεν νομιζω οτι η δυναμη του μηχανήματος φταίει για τις πωλήσεις. Το Ζέλντα καλά κάνουν και το καθυστερούν αν είναι να βγει όπως πρέπει αν και δεν έχει πολλά έτοιμα παιχνίδια για το 2015.Μονο το Splatoon μου έρχεται στο μυαλό και το Xenoblade αν ερθει φέτος Ευρώπη.

      Η λύση με το Wii U είναι σίγουρα μια πτωση τιμής αλλά με το gamepad μέσα και ένας τρόπος να τραβήξει τους 3rd parties.Να βγάζει ενα Pro ενα Fifa ενα Nba έστω ενα Battlefield.Μονο με τα δικά της παιχνίδια και σε αυτή τη τιμή δεν θα μπορέσει να βάλει το wii u εκεί που του αξίζει στην αγορά.

    • Harkyn
    • Πλεον αυτή τη στιγμη διάβασα(σε ξενα sites) οτι βγάζει κέρδος απο κάθε Wii U που βγάζει. Τώρα αν κάνω λάθος ζητάω συγνωμη.Για τη δυναμη που λες και το Gamecube μια χαρά δυνατό ήταν (πιο δυνατό απο ps2) και πούλησε μονο 20 μύρια. Πραγματικά το gamepad σου δίνει μια αλλη έμπειρια κάτι που δεν προσφέρουν οι άλλοι 2. Τα παιχνίδια που βγάζει απο τους 1st parties είναι πανέμορφα και γενικα δεν πιάνεται στους δικούς της τίτλους. Για μένα θέμα είναι η τιμή και η μη υποστήριξη απο αλλους developers... Με τους αποκλειστικόυς τιτλους που έχει, με την αλλη εμπειρία του gamepad και με μερικά παιχνίδια όπως fifa,nba battlefield ενα Gta V βρε αδερφέ (και μη μου πείτε οτι δεν το σηκωνειυ το μηχάνημα) θα είχε πολύ καλύτερη πορεία... Ποσο μάλλον με μικρή πτώση τιμής.Το βασικό πακέτο δεν το λαμβάνω υπόψην γιατί πραγματικά είναι σαν ψεύτικο μπροστά στο μαυρο wii u :P

    • Harkyn
    • Συμφωνώ απόλυτα με τη προτελευταία παράγραφο και τη χρηματοδότηση.Γενικά οικονομικά η Νιντέντο επαιζε παντα εκ τους ασφαλούς και δεν έπαιρνε ρίσκα. Για αυτό βέβαια απο την αλλη είναι υγιείς οικονομικά έστω και χωρις τα τρελά έσοδα της Σόνυ...

    • ehnikaras
    • Όσον αφορά το gamepad και το ότι είναι αυτό που στην ουσία δίνει ταυτότητα στο Wii U θα συμφωνήσω απόλυτα με όσους έγραψαν σχετικά, νωρίτερα από εμένα. Τι επανάσταση θα έπρεπε να φέρει στο χώρο του gaming και γιατί; Για εμένα αρκεί που επιτεύχθηκε αυτό που οι άλλοι χρόνια έταζαν και τελικά πέτυχαν κάνοντας το PS Vita περιφερειακό του PS4. Δεν είναι άλλο από το remote play. Σε αυτή τη γενιά βρήκαν τον τρόπο, στην επόμενη λογικά θα εξελίξουν την τεχνολογία για να είναι δυνατή η συνδεσιμότητα σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

      Να πω την τρολιά μου που λέμε. Δηλαδή όλα αυτά τα frame s στα παιχνίδια του PS4 είναι λόγω του remote play με το PS Vita όπου καταναλώνεται ισχύς από την GPU;

      Για τον τρόπο που λειτουργεί το Wii U έχουμε κάποια επίσημα έγγραφα από πλευράς Nintendo;

      Σχετικά με τις πωλήσεις της κονσόλας, είδα ένα link από το καλοκαίρι του 2013, παραλίγο 2 χρόνια πριν. Κάτι νεότερο υπάρχει; Τότε η κονσόλα ήταν ακόμα με τους launch τίτλους και όλοι ανέμεναν το PlayStation 4. Ούτε καν το Donkey Kong δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμα.

      Τέλος, αυτή η γενιά ήταν για όλους η γενιά των πειραμάτων. Οι μεν πειραματίστηκαν με τα PC based συστήματα, η Nintendo από πλευράς της θέλησε να δει το κατά πόσον οι φορητές καταστάσεις εντός της οικίας έχουν πέραση ή όχι. Ελπίζω όλοι να πάρουν μαθήματα από τα λάθη τους και στο μέλλον να μας προσφέρουν ακόμα καλύτερα παιχνίδια.

    • powerslave34
    • MBisonGR μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. To Metroid Other M εκτός ότι ήταν μια φόλα & απογοήτευση για sequel reboot του Super Metroid (Super Nes 1994) δεν είχε απολύτως καμία καινοτομία πλην από το speed booster. Δεν μπορείς να έχεις τελικό τον Phantom που κανονικά θα έπρεπε να είχες την Mother Brain!!!
      Ούτως η άλλως το Wii u μέχρι τώρα άκλαφτο έχει πάει στις πωλήσεις για αυτό το λόγο ο Myamoto και η παρέα του πάνε για την Nx.
      Όσο για το καινούριο Zelda που θα καθυστερήσει δεν είναι κάτι καινούριο. Σκέψου απλά το Metroid Prime 3 Corryption πόσα χρόνια ανάπτυξης πήρε για να βγει στο WII (3 χρόνια!!)
      Τουλάχιστον στην E2015 να ανακοινώσουν κανένα καινούριο Metroid Prime 4!!!! Γιατί ένα Xenoblade δεν είναι αρκετό.......

    • dawnstar
    • Σας παρακολουθω και τους δυο απο εχτες στο bloodborne και αυτο που σκεφτομαι ειναι αν ενας απο τους δυο ηταν γυναικα θα κανατε απιστευτο σεξ....(ελπιζω να μην προσβαλω καποιον απο τους 2 ατειακι ειναι)

    • Sephiroth
    • Σβήστηκαν όλοι οι χαρακτηρισμοί και οι επιθέσεις που δεν έχουν σχέση με το θέμα. Παρακαλώ μην μου φάτε άλλη ώρα και συνεχίστε αν θέλετε την κουβέντα ΜΟΝΟ για το θέμα

    • Tim of Heavens
    • Δεν γνωρίζω πράγματα αλλά αν οι λεγόμενες υπηρεσίες, περιφερειακά, λειτουργίες κτλ. και των τριών εταιρειών είναι φτιαγμένες έτσι ώστε να αποσπούν πόρους από το μηχάνημα θα θυσίαζα τα πάντα στο βωμό του καλύτερου δυνατού τεχνικού αποτελέσματος. Βέβαια δεν λειτουργεί έτσι η βιομηχανία αλλά είναι άλλο θέμα αυτό.

*