Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Nintendo κατοχύρωσε πατέντα για κονσόλα χωρίς disc drive

Η Nintendo κατοχύρωσε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για οικιακό σύστημα χωρίς μονάδα οπτικού δίσκου και σύμφωνα με φήμες, ίσως να πρόκειται για το επερχόμενο Nintendo NX. Όπως φαίνεται και στο παρακάτω διάγραμμα, το οποίο έφερε στη δημοσιότητα το NeoGAF, το σύστημα περιλαμβάνει μια εσωτερική μονάδα σκληρού δίσκου που αποθηκεύει ένα πρόγραμμα ή/και δεδομένα, μια μονάδα επικοινωνίας μετάδοσης και λήψης (ενός προγράμματος ή/και δεδομένων) μέσω ενός δικτύου και έναν επεξεργαστή που «τρέχει» το πρόγραμμα (που αποθηκεύεται στον σκληρό δίσκο). Επιπλέον, φαίνεται ότι το controller της κονσόλας θα ενσωματώνει οθόνη, όπως το Wii U GamePad.



Αν πρόκειται για το NX, τότε υπάρχει μια πιθανότητα να αλλάξουν τα πράγματα μέχρι την κυκλοφορία του. Όπως και με το Xbox One, η κονσόλα της Microsoft είχε εμφανιστεί αρχικά χωρίς disc drive.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα για το εν λόγω δημοσίευμα, ενώ δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζονται φήμες για τη νέα της κονσόλα, η οποία και αναμένεται να αποκαλυφθεί το επόμενο έτος.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
36 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Nintendo Switch
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.com/switch FOLLOWERS 25 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Toymaker
    • Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σε συνδυασμό με αυτό που είχε πει ο Iwata σε σχόλιο του, πως η νέα κονσόλα θα είναι μια Nintendo like κονσόλα, με παραπέμπει σε μια κονσόλα βιβλιοθήκη της Nintendo... Όσο για την απουσία disc drive, ας μη γελιόμαστε αυτό είναι το μέλλον.

    • AnimaPura
    • Πιστεύω ότι το all-digital πλάνο της Nintendo δεν θα πειράξει πολύ και είναι είτε μας αρέσει, είτε όχι, το μέλλον.

    • gamelover
    • Τελικά απο αλλού το περιμέναμε και αλλού μας ήρθε.Την microsoft κράζαμε και τελικά θα μας το φέρει η νιντεντο.
      Δεν μπορώ να πω ότι με ευχαριστεί αλλά και ούτε ότι δεν το δέχομαι απλά επειδή δεν έχω μεγάλη εμπειρία στν online αγορά παιχνιδιών αυτό που με ενοχλεί είναι η δεσμευση που πρέπει να έχεις με έναν λογαριασμό και πόσο αγχωτικό μπορεί να είναι να κρατάς τον λογαριασμό "ζωντανο".
      Επίσης σίγουρα,ειδικά απο την νιντεντο, θα καταλάβουμε ότι είτε retail είτε ψηφιακή η έκδοση το 50-60 ευρώ θα το παίρνει....

    • yoshinatsu
    • Πρώτον αυτό είναι μια πατέντα, και δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα χρησιμοποιηθεί. Και δεύτερον, το ότι δε θα έχει drive για δισκάκια δε σημαίνει ότι δε θα δέχεται κάποιου άλλου είδους μέσο, όπως... cartridges. Εγώ υποστηρίζω 100% την επιστροφή σε cartridges μιας και το flash storage έχει πλέον τόσο χαμηλό κόστος παραγωγής, και έχει πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα δισκάκια. Έαν παρ'όλα αυτά κάνουν τη μαλακία που δεν έκανε η Microsoft και κυκλοφορήσουν digital-only σύστημα, μόλις έχασαν έναν πελάτη.

    • winters
    • Memory Card -> 1st Basic Program και 2nd Basic Program

      32άρα κάρτα (πολύ χαμηλό κόστος, ενδεικτικά μια SD έχει 10ευρώ λιανική), την βάζεις στο NX (1st program) και στο φορητό/χειριστήριο (2nd program).

      Λέμε τώρα...

    • yaponvezos
    • Είναι μονόδρομος για όλους η κίνηση αυτή. Απλά θέμα χρόνου. Resistance is futile. Και τα οφέλη ξεκάθαρα. Είναι σαν να παλεύουμε για να μην έχουμε SSD στις κονσόλες ή να μας φταίνε οι κονσόλες που δεν έχουμε γραμμές της προκοπής.

    • Volga
    • H Nintendo έτσι κι αλλιώς έπασχε σε δίκτυο διανομής (δεν μπορεί να συγκριθεί με SONY κανείς σε αυτό το κομμάτι). Οπότε λογικό να το τολμήσει.

      Αρκεί να έχουμε πραγματικά οφέλη και εμείς οι gamers.

      1. Εφόσον πάει για μια τέτοια λύση, οι μεταπωλητές λιανικής (καταστήματα) πάνε στο βρόντο. Αρα δεν μπορεί να κοστίζει ο τίτλος 59.90 κλπ... Η τιμή θα πρέπει να πέσει αρκετά. Αν οχι σημαίνει οτι προσπαθεί να βγάλει παραπάνω κέρδος.

      2. Πρέπει να υπάρχει επιλογή πώλησης - ανταλλαγής του τίτλου εκτός αν οι τιμές είναι όντως χώμα (όπως πχ στο Android). Οπότε και να σου μείνει δεν σε καίει...


      Από μέρους μου θα ήθελα να μιλάγαμε για μια κονσόλα τερματικό όπου θα πληρώνεις μια συνδρομή και θα έχεις τα πάντα και θα έπαιζαν streaming (οτι αποσκοπεί να κάνει δηλαδή το PS Now).
      Θα γλυτώναμε αναβαθμίσεις γκρίνιες σκληρούς δίσκους κλπ κλπ κλπ

    • Roronoa
    • Με προβληματιζει αυτη η κινηση. Το κανει για να εχουν cross play τα παιχνιδια της σε NX/Next handheld μεσω cartiridges (και να γλυτωσει και το κοστους του drive στην πορεια :P ?
      Oσο φτηνες και να ειναι οι μνημες ειναι σιγουρα πιο ακριβα απο τα δισκακια. Τα οφελη ποσο μεγαλα ειναι οταν τα παιχνιδια λογικα θα γινονται install σε δισκο?
      Σωστη και η παρατηρηση του commenter για το backwards compatibility.

      Πιστευω δεν θα κανει τετοια ριζοσπαστικη κινηση.

    • NinteNikos
    • Βρε καλώς τα τα παιδιά! Προσωπικά πιστεύω το ΝΧ θα είναι κάτι τύπου OUYA! Εγώ το gaming το κάνω σαν χόμπι αν μου κόψουν το φυσικό κομμάτι δεν έχω καμιά δουλειά να συλλέγω bytes! Απλώς τα παιχνίδια που θέλω να παίξω πραγματικά αυτά θα αγοράζω!

    • Volga
    • @commender.
      To 60αρι οφείλεται (τουλάχιστον αυτό λέγεται από τους ίδιους τους παραγωγούς χρόνια τώρα) στο οτι πρέπει να έχει δισκάκι, βιβλιαράκια, εκτυπώσεις, διαφημίσεις κλπ. Επίσης το οτι το 60άρι παραμένει και στην online πώληση (πάλι με την δική τους δικαιολογία) είναι λόγω του οτι δεν "πρέπει" να "χτυπήσουν" τον retailer γιατί απλά δεν ξαναστοκάρει προϊόν σου.

      Αν λοιπόν πάμε σε online Μοντέλο μόνο πρακτικά καταργεί την ίδια στιγμή κάθε retailer.

      Επίσης ΟΚ σίγουρα δεν μπορεί να πάει ένα Super Mario 1.99 όπως είναι η πλειάδα τίτλων του Android αλλά αν πχ Day One price κοστίζει πχ 35 ευρώ... εεε τι να πουλήσεις... :P

      Πάντως γενικά δεν νομίζω να κάνει τέτοιες κινήσεις η Nintendo. Θα είναι σαν να άλλαξε πορεία και λογική 180 μοίρες...

      Μου φαίνεται... too much

    • athangem80
    • Πάρα πολύ καλή κίνηση για digital game only πράγμα που όυτε απ την Sony ούτε απ την Microfoft το είδα εγώ προσωπικά. Η τεχνολογία προχωράει.

    • yaponvezos
    • @commenter

      Στην προκειμένη θα διαφωνήσω γενικά μαζί σου.

      Τζάμπα γίνεται η κουβέντα διότι πάντα κερδίζει το convenience. Και οι περισσότερες ενστάσεις που βλέπω δεν έχουν να κάνουν με convenience όσο με α) συναισθηματισμούς και β) DRM. Το πρώτο δεν είναι επιχείρημα σε tech, το δεύτερο είναι θέμα κυρίως νομικό. Ήταν κάποτε και πρακτικό, αλλά MS και Green Man Gaming έχουν δείξει ότι έχουν τρόπο αλλά κολλάνε σε μυαλά όχι σε τεχνικές.

      @NinteNikos

      Και τώρα συλλέγεις bytes. Αλλάζει μόνο το χρώμα και το σχήμα του κουβά. Άντε και το ότι μπαινοβγαίνει στο μηχάνημα.

      @all

      Content is king. Όπου και αν βρίσκεται, όπως και αν διανέμεται.

      Η μουσική τα πέρασε αυτά. Ο κινηματογράφος το έχει πάρει σε μεγάλο βαθμό απόφαση (και στην περίπτωσή του έχουμε και ποιοτική διαφορά ουσίας υπέρω των physical media), το PC, εκεί όπου ανθρώθηκαν οι πιο φανατικοί συλλέκτες δηλαδή, έχει πάρει το δρόμο του. Κι εμείς κολλάμε σε συναισθηματισμούς που συνδέονται με τη συσκευασία και τον κουβά.

      Θα το δεχόμουν αν έβλεπα τους ίδιους συναισθηματισμούς για τα ίδια τα games και όσα προσφέρουν. Η αγορά που θέλει συνέχεια το ίδιο, ακυρώνει ολόκληρα παιχνίδια επειδή δεν είναι μετενσάρκωση μιας ονείρωξης σχετικά με τα γραφικά, αντιμετωπίζει τα remasters ως τη δευτέρα παρουσία, προαγοράζει για να πάρει ένα τουφέκι παραπάνω σε μπορδοροδοκόκκινο, ενοχλείται όταν βλέπει indie games σε PS Plus και XBL και πολλά άλλα παρόμοια, όχι απλά δεν δικαιούται τέτοια κολλήματα, αλλά κοροϊδεύει τον εαυτό της για το ότι είναι σε θέση να τους νιώσει κιόλας.

      Η MS πήγε να το κάνει πρώτη και αρκετά σωστά κιόλας (το έχω υποστηρίξει δημοσίως και ποικιλοτρόπως). Και οι keyboard warriors κράτησαν την αγορά πίσω.

      Προτιμώ να εστιάσουμε σε cause που να είναι περισσότερο της προκοπής.

    • Volga
    • @commenter
      Το κοινό της έχει πάει περίπατο γενιά με τη γενιά και κατάφερε (γιατί είναι κατόρθωμα) να το κάνει 10.000.000 κονσόλες σε βάθος 4ετίας.

      Δυστυχώς για μένα που μου αρέσουν οι τίτλοι της, πλεον δεν έχουν αντίκτιπο στη "νεα" gaming κοινότητα.

      Τι πωλήσεις κάνει ένα Zelda στην τελική που κοστίζει 4 χρόνια υλοποίησης;;

      Μάλλον ο πολύς ο κόσμος δεν γουστάρει ούτε Zelda ούτε Mario ούτε Metroid...

      Αρα σιγά το κοινό που θα χάσει....
      Το θέμα είναι ασχέτως το αν όλες αυτές οι φήμες ισχύουν ή οχι, οτι η νέα της κονσόλα θα είναι σημείο αναφοράς για την πορεία της εταιρίας. Οι κινήσεις της ως τωρα την έφεραν στα... 10 εκατομμύρια κομμάτια την τετραετία. Αρα... τι έχει να χάσει;

      Εγώ πάντως είμαι πάρα πολύ περίεργος να δω πως θα καταφέρει να αλλάξει ένα τέτοιο κλίμα εναντίον της.

      Δεν το έχω ξαναδεί σε εταιρία...
      Θα είναι μεγάλος μάγκας ο CEO που θα τα αλλάξει όλα αυτα...

    • diver_gr
    • @tanno

      Σε ποια ποια παράλληλη διάσταση έπεσε ''ΠΑΛΗ'' θύμα χακεριας ή Nintendo? Όπως ή Microsft????

      Ένα dos attack που ρίχνει πχ psn, xbox live, battlenet κλπ δεν έχει απολύτως καμία σχέση με hacking.

    • Pirederas
    • Εγώ προσωπικά θέλω να συνεχίσει να υπάρχει το δίπολο λιανικού εμπορίου και ψηφιακής διανομής, γιατί φοβάμαι ότι το μονοπώλιο της ψηφιακής διανομής θα οδηγήσει σε κατακόρυφη άνοδο των τιμών των παιχνιδιών.

      Από κει και πέρα, την Nintendo την έχω ξεγράψει προσωπικά στις κονσόλες. Δεν περιμένω όχι πολλά, αλλά τίποτα.

    • Koel700
    • πιστευω οτι δεν ειναι η Νιντεντο τοσο ηλιθεια ωστε να αρχιση μονη της το Online Only Downloads διοτι οπως λεμε και ξαναλεμε πολυ δεν εχουν καλη συνδεση στο ιντερνετ και δεν ειναι εξερτατατε απο σενα η ποιοτητας της συνδεσησ...ετσι θα βαλη κανα μεσο οπως oi SD cards η βλεπω παιχνιδια μεσα σε USB 3.0....που ποια ειναι παμφθηνα

    • achilleas1983
    • Το μελλον μπορει να ειναι οχι ομως το παρων και η sony πηγε να το κανει με το ps vita και απετυχε.ο κοσμος δε θα το δεχθει καλα.πρωτον γιατι ουτε θα μπορεις να νοικιαζεις ουτε να κανεις ανταλλαγες και ουτε να αγοραζεις μεταχειρισμενα.και αυτα τα κανει ο περισσοτερος κοσμος σε ολες τις χωρες.

    • Volga
    • @Koel700
      Δεν είναι πάμφθηνα τα USB αντιθέτως είναι τουλάχιστον 600-700% ακριβότερα από ένα δισκάκι Blue Ray....

      Δεν μπορεί να πάει σε μοντέλο με cartidges... ακόμη. Εκτός αν οι τιμές πέσουν 500-600% :P

      Αν η φήμη ισχύει μιλάμε για 2 περιπτώσεις.
      1) Downloadable games
      ή
      2) Streaming games

      Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα υπάρχουν σε κάθε περίπτωση...

    • PORTAL
    • Νομίζω ότι ο κόσμος θέλει να έχει επιλογές. Οπότε αν κάποιος προσφέρει κονσόλα χωρίς οπτικό δίσκο και ο ανταγωνιστής του προσφέρει μια και με οπτικό δίσκο, γιατί να μην τον επιλέξει; Στο μελλον δε θα μας αρέσει να έχουμε επιλογές;
      Επίσης ή Nintendo έχει ξανά " καεί" με την επιλογή format παιχνιδιων, τότε με το Nintendo 64, που ίσως ήταν και ή αρχή της κατηφορας για την εταιρία.
      Αλλά ας μην γελιομαστε. Η Nintendo δεν πρέπει να βγάλει άλλη οικιακή κονσόλα. Δεν υπάρχει χώρος στην αγορά και εμας ως καταναλωτές μας συμφέρει να γίνει 3rd party.

    • Pirederas
    • @ commenter

      "Δώσε καροτάκι στους χρήστες (π.χ. πες τους ότι day 1 τα παιχνίδια θα κοστίζουν €25-30 max και ότι θα μπορούν να κάνουν licence transfer ή έστω ότι θα αγοράζουν νέους τίτλους με σημαντική έκπτωση αν επιστρέψουν τα παλιά παιχνίδια) και το συζητάμε..."

      Αυτό το ήθελα κι εγώ από την αρχή, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί, αλλιώς τα παιδιά της Microsoft που ορμούσαν με το always online (εδώ έλεγαν ότι θα αγόραζες μεταχειρισμένο δισκάκι μόνο σε εξειδικευμένα μαγαζιά που θα τσεκάρανε το δισκάκι και θα το αντιστοιχούσαν online με την κονσόλα σου και για να το παίξεις θα έπρεπε να συνδέεσαι υποχρεωτικά στο XBL) θα το είχαν ανακοινώσει υπερήφανοι σαν φουσκωμένα παγόνια και η Sony θα είχε χρεοκοπήσει. Ή μήπως κόβεις εσύ καμιά Activision να δεχθεί να πληρώνεται €25 για κάθε αντίτυπο του CoD (€30 τελική τιμή, με τα €5 να πηγαίνουν στον platform holder ως royalty) και να δίνει πίσω λεφτά αν ο χρήστης το αποσύρει (ή όπως θα λέγαμε στην λιανική, να το μεταπωλήσει) για να αγοράσει άλλο game? Το digital υπάρχει μόνο για να αυξηθεί το περιθώριο κέρδους των εταιριών χωρίς να αυξηθεί η τελική τιμή των παιχνιδιών, οπότε το 60άρι δεν πάει πουθενά, με ή χωρίς ψηφιακή διανομή.

    • Pirederas
    • @ PORTAL

      Αν η Nintendo γίνει 3rd party publisher θα εξαφανιστεί. Δες την Sega που ακολουθεί αυτόν τον δρόμο από το 1999, δεν μπορείς να πεις ότι μεγαλουργεί. Και η Nintendo θα έχει πρόβλημα συγκριτικά με την Sega γιατί έχει την στάμπα των kiddie games. Δεν έχει δικά της "ενήλικα" παιχνίδια/IPs, παρά μόνο ελάχιστα τύπου Bayonetta 2 που είναι συμφωνίες με 3rd parties. Η Nintendo θα συνεχίσει να βγάζει κονσόλες με την μία ή την άλλη μορφή, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

    • yaponvezos
    • @commenter

      Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί πήρες ένα παράδειγμα προσωπικά από τη στιγμή που γράφω ότι αναφέρομαι γενικά και σε όλους. Αν διαμαρτύρεται κι από ένας για κάθε random παράδειγμα δεν θα σταυρώνουμε συζήτηση με τίποτα.

      Για τα λοιπά.

      "Convenience" δεν είναι ό,τι κάνει κέφι ή ό,τι βολεύεται ο καθένας αλλά πράγμα που έχουν ξεκάθαρο, αδιαμφισβήτητο όφελος.

      Στην ψηφιακή διανομή δεν τίθεται θέμα έλλειψης, δεν τίθεται θέμα κράτησης, δεν τίθεται κόστος αποθήκευσης και διανομής, μπορεί κάλλιστα να αγνοήσει τον περιορισμό σε χώρο που πηγαίνει πακέτο με το οπτικό μέσο κ.λπ. Με το pre load η έννοια Day 1 μπορεί να είναι κυριολεκτική. Το λανσάρισμα μπορεί να είναι οικιακό "event" για το χρήστη. Και υπάρχουν κι άλλα. Αυτά είναι ξεκάθαρα πράγματα άσχετα με το πόσο ενδιαφέρουν κάποιον. Και εκείνος που κυνικά θα τα απορρίψει δεν μπορεί να πει ότι τα παραπάνω είναι μειονεκτήματα.

      Επίσης, επειδή λες σε σημεία για license transfers. Θα το ξαναπώ. Το σύστημα της Microsoft πρότεινε και τέτοια λύση. Αλλά δεν χρειάζεται να το δούμε θεωρητικά. Η Green Man Gaming ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ τέτοια λύση με αγοραπωλησία "μεταχειρισμένων" ψηφιακών αντιτύπων. Και έχει κάνει τις απαραίτητες συμφωνίες με publishers. Και το σύστημά της τρέχει εδώ και χρόνια, κανείς δεν παίρνει χαμπάρι και κανείς δεν το αντιγράφει.

      Δεν ανέφερα τυχαία την εταιρεία πιο πριν.

      "Επειδή δούλεψε στα PC, δεν σημαίνει ότι θα δουλέψει και στις κονσόλες. Μου θυμίζει το επιχείρημα «ε αφού δούλεψε η απελευθέρωση στις τηλεπικοινωνίες (αληθές), ας το δοκιμάσουμε και στο ρεύμα (απέτυχε παταγωδώς) και στο νερό (δεν έχει γίνει ακόμα)»"

      Εδώ επίσης έχεις λογικό σφάλμα. Μιλάμε για games. Software. Το ίδιο προϊόν. Στο αντιπαράδειγμα μιλάμε για διαφορετικά πράγματα με διαφορετικές υποδομές.

      Εκεί που θα συμφωνήσω είναι πως η πραγματική έκπληξη από την Nintendo θα είναι να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να είναι πιο ελαστική στην τιμολόγησή της. Και δεν θέλει πολύ. Ακόμη και Blizzard να το παίξει, βελτίωση θα θεωρηθεί.

    • G3n3raL86
    • @pirederas, περα απο ΣΟΝΥ, εχεις ξεγραψει την υπολοιπη βιομηχανια, οχι την Ν μονο. Το εχουμε εμπεδωσει πολυ καλα. Δε χρειαζεται να μας το υπενθυμιζεις και 5 και λιγακι, γιατι εχεις καταντησει υπεργραφικος.

    • yaponvezos
    • @commenter

      Το να μην τίθεται θέμα έλλειψης και σπανιότητας δεν είναι όφελος για την εταιρεία και μόνο. Τα περί pre loading είναι θέμα υποδομών. Αυτές μόνο βελτιώνονται, νομοτελειακά. Κάθε μέρα που περνά, τα σενάρια αυτά είναι όλο και πιο απίθανα. Και θα συνεχίσουν να γίνονται πιο σπάνια με τον καιρό.

      Το σκόντο στην τιμή είναι θέμα τιμολογιακής πολιτικής, όχι ψηφιακής διανομής. Άρα άλλο θέμα τελείως.

      Η MS το είχε αναφέρει μέσα στο χαμό, ως κάτι που πήγαινε για πιο μετά.

      Για την Green Man Gaming δες το και συνειδητοποίησε ότι υπάρχει υπόβαθρο ήδη.

      Επίσης δεν είπα ότι οι αγορές PC και κονσόλας είναι ίδιες. Είπα ότι ο παραλληλισμός που έκανες είναι λανθασμένος. Αν μια εταιρεία οργανωθεί για ψηφιακή διανομή στο PC, έχει ουσιαστικά κάνει τη δουλειά που χρειάζεται και για τις κονσόλες. Αν στις τηλεπικοινωνίες μια εταιρεία οργανωθεί για το οτιδήποτε, δεν κερδίζει κάποια εταιρεία στην αγορά ενέργειας. Άρα το κόστος και η μανούρα της μετάβασης είναι τελείως διαφορετικά μεγέθη και υποθέσεις στον παραλληλισμό που έκανες. Αν ήθελα να πω ότι οι αγορές PC και κονσόλας είναι ίδιες, θα έλεγα ακριβώς αυτό.

      Και το παράδειγμά σου με βολεύει κιόλας. Διότι δείχνει ότι το πρόβλημα είναι η αργοπορία των ρυθμιστών, όχι η προθυμία των εμπλεκόμενων. Οι ρυθμιστές αργούν στην τεχνολογία. Πάντα. Αν περιμένεις να αναπογυριστεί η τάση αυτή, τότε μην περιμένεις και καμία εξέλιξη. Είναι χρήσιμο να τα βάζουμε και με τους ρυθμιστές. Αλλά εδώ καταπίνουμε ακόμη τα region locks. Εδώ οι πραγματικοί ρυθμιστές είναι οι publishers. Ας έχουν το ελεύθερο να βάζουν τιμή στο κάθε store. Όπως σε App Stores, Steam κ.λπ. Και μόλις σπάσει τιμή ένας για το γαμώτο, θα δει πώς ξεκινά το race to the bottom. Γιατί ναι, οι publishers μπορούν να το γυρίσουν σε καρτέλ, αλλά είναι τόσοι πολλοί όλοι οι άλλοι, που δεν μπορούν να ελέγξουν την εντύπωση που θα δημιουργηθεί από τις διαφορετικές προσεγγίσεις στην τιμολόγηση.

      Συν τοις άλλοις το παράδειγμά σου παίρνει και περίπτωση που απαιτεί μεγάλη επένδυση από το πουθενά. Εδώ οι επιλογές υπάρχουν ήδη. Το mix που επικρατεί αλλάζει μόνο.

      Ο keyboard warrior είναι κάτι αρκετά συγκεκριμένο. Και δεν είναι λουδίτης, είναι αυτός που πρώτα γκρινιάζει που βγαίνει από τη βολή του και μετά σκέφτεται. Και ανώνυμα πάντα.

      Χωρίς τους keyboard warriors, κάθε physical copy για Xbox θα πήγαινε πακέτο με digital license. Και το μόνο που θα έμενε μετά θα ήταν η θεσμοθέτηση ημιαυτόνομου martketplace. Θα γινόταν; Μπορεί και όχι από την MS. Ο ανταγωνισμός όμως θα έπρεπε να κάνει κάποιου είδους 1-up. Όπως η Sony με το PS Plus και τα free games ύστερα από χρόνιο κρα.

      Είναι απλό. Πρέπει να σπάνε και αυγά στην όλη διαδικασία. Δεν ξέρει αλλιώς ο άνθρωπος.

    • Volga
    • @commenter "ΟΚ, κατανοητό (για τον ίδιο λόγο έγινε η μετάβαση από cartridges σε οπτικούς δίσκους), αλλά ο χρήστης τι κερδίζει; Δεν βλέπω κανά σκόντο στην τιμή"

      E Οχι και δεν έχει σκόντο στην τιμή!!! Από το cartridge των 20 - 25.000 δραχμών πήγαμε στα 16-17.000 δραχμές...

      η διαφορά ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ! :p

    • Volga
    • Γενικά όμως το πάμε πολύ offtopic το θεμα ρε παιδιά...

      Το ρεσουμε είναι ένα... Η NINTENDO θα κάνει στο τέλος αυτό που θέλει...

      Αυτό το video δείχνει το πως λειτουργεί με ένα αρκετά αστείο τρόπο που όμως είναι πέρα για πέρα αληθινός...

      https://www.youtube.com/watch?v=SctEfzkmq64

    • Pirederas
    • @ G3n3raL86

      Μπα, τουλάχιστον την Sega την σέβομαι και την εκτιμώ, το Dreamcast ενός φίλου μου το είχαμε λιώσει μαζί. Η Microsoft και η Nintendo όμως έχουν μια κουλτούρα που δεν μου ταιριάζει. Η πρώτη κοιτάζει μόνο τα αμερικανάκια και τους ομοίους τους, η δεύτερη τα παιδιά και τις οικογένειες. To each his own.

    • Volga
    • @commenter
      To digital ειναι αδύνατον να έχει σκόντο εξ αρχής σε σχέση με το retail για τους λόγους που ανέφερα παραπάνω.
      Είναι σαν να λές στον καταστηματάρχη πουλα το εσύ βλάκα 60 και εγώ επειδή είμαι μάγκας θα το πασάρω 30 Online και βγάλε μαύρες...

      Οι αλλαγές τιμών στο digital αυτή τη στιγμή γίνονται ΕΦΟΣΟΝ το προϊόν έχει πουλήσει Χ κομμάτια και πλέον τα retail δεν στοκάρουν πια το προϊόν. Οπότε SONY MS NINTENDO ρίχνουν την τιμή. (Η Nintendo δεν πουλάει αυτή τη στιγμή ή αν πουλάει πουλάει πολύ λίγα κομμάτια οπότε η τιμή παραμένει 60).

      Εν παση περιπτώσει αυτό που θέλω να πω είναι οτι οσο υπάρχει το Retail δεν γίνεται να δούμε αλλαγή τιμών στο digital.

      (Τα παραπάνω δεν ειναι αποψη δική μου αλλά πραγματική κατάσταση όπως την έχουν αναφέρει κατα καιρούς άρθρα σε site).

    • Chased
    • Ειλικρινά, δεν έχω το κουράγιο και την αντοχή να διαβάσω όλα τα σχόλια, ειδικά μετά τα πρώτα και ακόμα ειδικότερα μετά τα σχόλια του Yaponvezos!

      Μιλάμε, εντάξει, το έχουμε πάει αλλού. Γενικεύσεις μέχρι σημείο παραλογισμού, παπαγαλία και προσωπικές επιθυμίες να γίνονται αντικειμενικά γεγονότα και προβλέψεις.

      Εν ολίγοις, διαβάσαμε μέσα σε λίγα σχόλια ότι:

      α) Το μηχάνημα δεν θα έχει άλλο μέσο ανάγνωσης, επειδή μια πατέντα δείχνει οικιακό σύστημα χωρίς να δέχεται δίσκους.

      β) Η Nintendo είναι εξίσου αμαρτωλή με τις άλλες εταιρείες του gaming.

      γ) Η μόνο-ψηφιακή πώληση/διάθεση προϊόντων είναι το μέλλον και μάλιστα αναπόφευκτο.

      δ) Είναι convenience να μη μπορείς να χρησιμοποιείς όπως θέλεις τα αγορασμένα προϊόντα.

      ε) Κάνεις συλλογή από bytes και στο retail.

      στ) δεν έχουνε οι παίκτες δικαίωμα να αντιδρούν σε κάτι επειδή δεν αντιδρούν σε κάτι άλλο ή αντιδρούν.

      ζ) Ό,τι γίνεται σε κάποια άλλη χώρα (ή δεν γίνεται) πρέπει να θεωρείται φυσιολογικό και να το δεχθούνε και οι υπόλοιποι.

      η) Η Microsoft πήγε να το κάνει σωστά εξαρχής και οι keyboard warriors κράτησαν την αγορά πίσω!


      Καλά, ειδικά το τελευταίο είναι για να το διαβάζουμε ξανά και ξανά και να αυτοκτονούμε ομαδικώς! Αλλά πάμε και στα υπόλοιπα.

      α) Κασσέττες.

      β) Γελάνε και οι πέτρες.

      γ) Το ακούμε από τότε που εμφανίστηκε το ίντερνετ. 15 χρόνια και βάλε... Και όχι, δεν είναι το μέλλον και δεν θα γίνει ποτέ. Ο μόνος λόγος που αρχίζουν και το λένε διάφοροι χρήστες είναι επειδή τους έχετε ζαλίσει τα αυτιά με το να το λέτε συνέχεια οι δημοσιογράφοι του χώρου. Όπως το ότι "μαζί τα φάγαμε" και άλλες τέτοιες ........! Λέγεται προπαγάνδα και πλύση εγκεφάλου!! Κόφτε το!

      δ) Απάντησε ο commenter σε αυτό.

      ε) Retail = παίζω χωρίς ίντερνετ, χωρίς patches, χωρίς διαγραφή μνήμης και μετά από 20-30 χρόνια και βάλε. Δεν το κερδίζεις με τίποτα στο digital only!

      στ) καλά, ασχολίαστο.

      ζ) το ίδιο με στο "στ".

      η) Πφφφφ.... Τί να πω ρε? Τα σχόλια δικά σας!

    • yaponvezos
    • @Chased

      γ, ε και η είναι λόγια μου.

      Στα υπόλοιπα που μου χρεώνεις απλά παρερμηνεύεις αυτά που είπα και τα υποκαθιστάς με πράγματα που δεν ισχυρίστηκα.

      Από εκεί και πέρα θα σταθώ, ενδεικτικά, στο ακόλουθο που έγραψες:

      "Retail = παίζω χωρίς ίντερνετ, χωρίς patches, χωρίς διαγραφή μνήμης και μετά από 20-30 χρόνια και βάλε. Δεν το κερδίζεις με τίποτα στο digital only!"

      Πρώτον. Όλα τα αποθηκευτικά μέσα φθείρονται. Ειδικά αν μιλάμε για τέτοιο χρονικό ορίζοντα σαν και αυτόν που αναφέρεις. Δεύτερον. Το online δεν ακυρώνει τη δυνατότητα offline play. Δεν υφίσταται τεχνική αδυναμία ως προς αυτό. Είναι μόνο θέμα πολιτικής. Θέμα νομικό.

      Θυμίζω.

      Green.
      Man.
      Gaming.

      Επίσης οι όροι του Steam δεν εμποδίζουν το offline play.
      Εδώ δεν εμποδίζεται από το Mac App Store. Της Apple. Που στίβει και την πέτρα.
      Το GOG δεν έχει καν DRM και επιτρέπει και revert σε προηγούμενη έκδοση αν αποδειχθεί προβληματικό κάποιο patch. Αλλά και το κατέβασμα portable installer για τοπική αποθήκευση και εξασφάλιση.

    • Chased
    • @yaponvezos

      "Πρώτον. Όλα τα αποθηκευτικά μέσα φθείρονται. Ειδικά αν μιλάμε για τέτοιο χρονικό ορίζοντα σαν και αυτόν που αναφέρεις. Δεύτερον. Το online δεν ακυρώνει τη δυνατότητα offline play. Δεν υφίσταται τεχνική αδυναμία ως προς αυτό. Είναι μόνο θέμα πολιτικής. Θέμα νομικό."


      Πρόσφατα αγόρασα παιχνίδια για το PS2, N64 Gamecube ΚΑΙ Wii. Η κάρτα μνήμης που είχα αποθηκευμένα τα downloaded παιχνίδια στο Wii χάλασε και 2 εξ αυτών δεν υπάρχουν πλέον στο eShop, ΟΥΤΕ για κατέβασμα μέσα από τη λίστα παλαιότερων αγορών. Είμαι σίγουρος πως κανένα από αυτά τα παιχνίδια, για καμία από αυτές τις κονσόες, δεν θα ήταν διαθέσιμο σήμερα και σε digital only περιβάλλον. Ούτε χρειάζομαι έξτρα σκληρούς δίσκους για αυτά!

    • yaponvezos
    • @commenter

      Μικρή διευκρίνιση.

      Δεν είναι ότι απλά ο μικρός έχει παραπάνω κίνητρο (που ισχύε). Είναι και που ο publisher προτιμά να κάνει τέτοια χάρη στο μικρό ως τεστάρισμα των νερών παρά στο μεγάλο. Think iTunes Store και τι έλεγαν οι δισκογραφικές για το πώς σκέφτηκαν και έκαναν τη χάρη στην Apple.

*