Τέλος, όσον αφορά στο remake του Final Fantasy VII, ο Tabata ανέφερε ότι αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί η χρήση της Luminous Engine (της Square Enix) για την ανάπτυξη του τίτλου, το στούντιο αποφάσισε (στα μέσα της ανάπτυξης) να χρησιμοποιήσει Unreal Engine 4. Διαβάστε τα πάντα για το Final Fantasy VII εδώ, ενώ μη ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) και στο Final Fantasy XV Episode Duscae Preview μας.
Τέλος, όσον αφορά στο remake του Final Fantasy VII, ο Tabata ανέφερε ότι αν και αρχικά είχε προγραμματιστεί η χρήση της Luminous Engine (της Square Enix) για την ανάπτυξη του τίτλου, το στούντιο αποφάσισε (στα μέσα της ανάπτυξης) να χρησιμοποιήσει Unreal Engine 4. Διαβάστε τα πάντα για το Final Fantasy VII εδώ, ενώ μη ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) και στο Final Fantasy XV Episode Duscae Preview μας.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Square Enix
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Square Enix
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
16+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
- pegi 16+
-
6
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- από
-
- 06/08/15
-
PS4 XBOX ONE
Ο game director του Final Fantasy XV Hajime Tabata επιβεβαίωσε ότι ο πολυαναμενόμενος τίτλος θα κυκλοφορήσει εντός του 2016, ενώ σημείωσε ότι η ακριβής ημερομηνία θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια του φετινού PAX Prime, που θα λάβει χώρα στο τέλος Αυγούστου.
Πρέπει να ακούσανε το κράξιμο που έχει να πέσει από χθες. Το περιμέναμε όλοι για 2016 αλλά με μια αύξηση του 10% στο development status μέσα σε ένα χρόνο, έπεσε μεγάλη απογοήτευση...
Μακάρι να μην έχει την "κατάρα" που πέφτει σε αρκετούς AAA τίτλους το τελευταίο καιρό. Δηλαδή να δώσουν κάποια ημερομηνία κυκλοφορίας και μετά να πάρει καθυστέρηση.