«Κάποια παιχνίδια που χρησιμοποιούν dynamic resolution και/ή unlocked frame-rates) θα παρουσιάσουν βελτιώσεις», σημείωσε στο Eurogamer o Albert Penello, senior director of product management and planning της Microsoft. Το Digital Foundry σημείωσε διαφορά έως και 9 καρέ το δευτερόλεπτο σε κάποια games, ενώ όσοι τίτλοι είχαν «ταβάνι» τα 30 καρέ το δευτερόλεπτο «έτρεχαν» πολύ πιο άνετα στο Xbox One S, ζορίζοντας σαφώς λιγότερο το hardware του και αγγίζοντας αυτό το όριο ακόμη και σε περιπτώσεις που το παλαιότερο μοντέλο δεν μπορούσε.
Στις περαιτέρω βελτιώσεις που παρουσιάζει σε επίπεδο επιδόσεων το Xbox One S, το DF παρατήρησε χαμηλότερο tearing και stutter στα frame-times με αποτέλεσμα πιο ομαλή ροή.
Τυχαιο ειναι που τα λενε ολα σημερα που βγηκε;Δεν νομιζω απλα μπας και πουλησει για ενα χρονο ριχνουν διαφημιση και ψεμα
Σήμερα βγήκαν οι μετρήσεις από τα site, οπότε λογικό να ξεσπάει τώρα όλη η "φασαρία" stefoukos
Το περάσανε δουρειο ίππο το θέμα. Μάλλον για να μην κόψει πωλήσεις από το original.
παρα πολυ καλη παρουσίαση και αναλυτικοτατη,η αληθεια ειναι οτι στο μεσο χρηστη δεν υπαρχει διαφορα..πρεπει το ματι σου να ειναι αρκετα εκπαιδευμενο,για να το καταλαβει παιζοντας στα 60 η και frames δηλαδη να εισαι gamer απο pc.βεβαια πιστευω οτι αυτο το overclock μπορει να γινει και στο παλιο xbox γιατι μπορει να διαχειριστει τη θερμοτητα με ενα firmware που θα ρυθμιζει και τον ανεμιστηρα του συστηματος.
Εγώ μένω με το παλιό και μαζεύω λεφτά για το Scorpio του χρόνου.
Θεωρώ πως αν κάποιος είναι ήδη κάτοχος του xone δεν αξίζει το s αν λάβουμε υπόψιν ότι το scorpio έρχεται σε λίγο καιρό. Αν όμως δεν έχει κάποιος το xone είναι πολύ καλό μηχάνημα σε μια ''δίκαιη'' τιμή συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι έρχεται σε τρεις εκδόσεις.
Δέν το βγάλανε τυχαία Scorpio. Για να σε δω τώρα κυρία Sony μας...