Κάνοντας δε συγκρίσεις με τα προηγούμενα μέρη της σειράς, ο Coleman σημείωσε πως όσοι έχουν παίξει το προηγούμενο game, θα αναγνωρίσουν άμεσα το γνώριμο χαρακτήρα του χειρισμού και των κρατημάτων στο δρόμο ενώ θα εντοπίσουν γενικότερα όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σειράς. Ταυτόχρονα όμως δήλωσε πως το νέο game θα προσπαθήσει να επαναφέρει στην ενεργό δράση όλους όσοι είχαν εγκαταλείψει τη σειρά γιατί δεν έβρισκαν πλέον κανένα ενδιαφέρον από πλευράς πρόκλησης. Η προσπάθεια της ομάδας ανάπτυξης είναι να προσφέρει ένα αυθεντικό rally game και ο υπεύθυνός της σημείωσε μάλιστα πως έφερε στο μυαλό του τις συζητήσεις που έχουν γίνει και για προηγούμενα games όταν η Codemasters του ζήτησε να φτιάξει το πιο ρεαλιστικό racing game. Αυτήν τη στιγμή, λόγω της τεχνολογίας, το DiRT Rally δείχνει να είναι όσο πιο κοντά στο ρεαλισμό μπορεί να είναι ένα game της σειράς, κυρίως λόγω και του hardware των PS4 και Xbox One που είχε στη διάθεσή της η υπεύθυνη ομάδα, ωστόσο ο Coleman δήλωσε ενθουσιασμένος γιατί θεωρεί πως το νέο game φέρνει στο προσκήνιο ξανά όλα τα καλά που έκαναν διάσημη τη σειρά στους fans.
Σε ερώτηση σχετικά με τις αλλαγές που έχουν γίνει σε επίπεδο οδήγησης και κρατήματος των οχημάτων, ο Coleman σημείωσε ότι η ομάδα ξεκίνησε…πετώντας τα οχήματα του DiRT 3 στις πίστες, ωστόσο λόγω του μεγέθους των δρόμων, ήταν σχεδόν αδύνατον να λειτουργήσει ένας τέτοιος συνδυασμός. O μηχανισμός εξομοίωσης που υπήρχε ήταν και αρκετά παλαιότερος, ενώ και ο υπεύθυνος που είχε γράψει τον κώδικα είχε φύγει από το studio. Έτσι, αποφασίστηκε να προσληφθεί ένα νέο άτομο που έγραψε κώδικα ξανά από την αρχή, έχοντας ως δεδομένο βέβαια και τη σημερινή κατάσταση της τεχνολογίας, αλλά και την πρόοδο που υπάρχει σε συγκεκριμένα modules που συνθέτουν το σύνολο του μηχανισμού. Έντονη δουλειά έχει γίνει στη συμπεριφορά του οχήματος σε κάθε διαφορετικό είδος εδάφους, αφού π.χ. έχει πλέον υπολογιστεί πόσο θα αλλοιώσει την πορεία και τη θέση του οχήματος ένας χωμάτινος δρόμος, πόσο μέσα στη λάσπη θα βυθιστεί το όχημα και πώς αυτό θα επηρεάσει την πορεία του στην πίστα. Συνολικά, ο μηχανισμός εξομοίωσης έχει αλλάξει και έχει γραφτεί από την αρχή, έτσι ώστε να δείχνει «φρέσκο» και το κομμάτι του gameplay.
Όσον αφορά τώρα στα της απεικόνισης, ο Coleman παραδέχτηκε ότι τα γραφικά και η ανάλυση δεν ήταν ο πρώτος στόχος, αφού σημασία είχε να βελτιωθούν τα όποια προβλήματα είχαν εντοπίσει οι gamers σε προηγούμενα μέρη της σειράς. Στα των επιπέδων και των πιστών, η ομάδα ανάπτυξης έστειλε artists να καταγράψουν τα πάντα με τη βοήθεια GoPro και φωτογραφιών που λαμβάνονταν εκείνη τη στιγμή και όλα τα δεδομένα έρχονταν να «δέσουν» με τα επίσημα σχεδιαγράμματα κάθε επιπέδου. Τέλος, στην ερώτησή μας για το αν υπάρχει κάτι επίσημο όσον αφορά στο έξτρα περιεχόμενο και αν υπάρχουν σκέψεις για ένα πλάνο διάθεσης, ο Paul Coleman σημείωσε πως η Codemasters εργάζεται ήδη για κάποια νέα δεδομένα, ωστόσο δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο αν αυτά θα προστεθούν ως DLC στο DiRT Rally ή αν θα είναι τα πρώτα στάδια για το επόμενο παιχνίδι της σειράς.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity