Οι νικητήριες τριάδες έχουν ως εξής λοιπόν:
Στην κατηγορία Games, νικήτριες ήταν οι εξής ομάδες:
1η θέση: Brogramming
2η θέση: Sneaky Chasers
3η θέση: Enlighted Games
Στην κατηγορία World Citizenship, οι ομάδες που διακρίθηκαν ήταν οι:
1η θέση: Prognosis
2η θέση: Give&Get
3η θέση: G-Forces
Brogramming
Οι δύο ομάδες που εξασφάλισαν πρωτιά θα λάβουν μέρος στους ημιτελικούς που θα λάβουν χώρα μέσα στο Μάιο. Στο τέλος 35 ομάδες από όλον τον κόσμο μέσα στον ερχόμενο Αύγουστο, οπότε και θα διεξαχθούν οι τελικοί της διοργάνωσης στα κεντρικά της Microsoft που βρίσκονται στο Seattle των ΗΠΑ.
Τι έκανε του νικητές να ξεχωρίσουν όμως; Η ομάδα Brogramming παρουσίασε το Tempus, ένα adventure puzzler με έμφαση στην ατμόσφαιρα και το platforming. Οι επιρροές από παραδείγματα τύπου Limbo δεν ήταν καθόλου κρυφές. Ο παίκτης είναι παγιδευμένος σε κάποιον μαγικό κόσμο, από όπου μπορεί να μεταφερθεί σε παρελθόν, παρόν και μέλλον. Οι επιλογές τους, ακόμη και η μετακίνηση κάποιων αντικειμένων επιδρούν στην εξέλιξη της ιστορίας. Στόχος είναι φυσικά να γίνουν εκείνες οι παρεμβάσεις που θα επηρεάσουν την έκβαση στων πραγμάτων στο μαγικό κόσμο και το αποτέλεσμα είναι η διαμόρφωση του σεναρίου με τρόπο διαφορετικό για κάθε παίκτη. Ο τελευταίος θέλει να βελτιώσει τον περίγυρό του λοιπόν, βασιζόμενος σε γνώσεις του για τα τεκταινόμενα σε όλο το εύρος του χρόνου. Ο τίτλος αναπτύσσεται, φυσικά, για Windows 8.1 (σε εκδόσεις που θα παρέχονται εντός και εκτός Store) αλλά και Windows Phone 8.1 (ή να λέμε Windows Mobile για να ξανασυνηθίσουμε;).
Prognosis
Στην κατηγορία World Citizenship ξεχώρισε η ομάδα Prognosis, η οποία και παρουσίασε την ομώνυμη εφαρμογή. Στόχος; Η διευκόλυνση των πασχόντων από τη νόσο Parkinson, η εξ αποστάσεως παρακολούθηση και αξιολόγηση βασικών πτυχών της νόσου όπως και η συγκέντρωση πολύτιμων μετρήσεων για ιατρική έρευνα. Η ομάδα χρησιμοποιεί ουσιαστικά διαθέσιμους αισθητήρες για έγκαιρη διάγνωση και παρακολούθηση. Είναι δυνατή η ανάλυση της ομιλίας και της κινητικής δραστηριότητας. Οι απαραίτητοι αισθητήρες βρίσκονται σε smartphone ή/και στο Microsoft Band, συνδυασμός hardware που δεν ισοδυναμεί με μεγάλο αρχικό κόστος.
Η τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής, σύμφωνα με την ομάδα, κάνει τα ακόλουθα:
- Συλλέγει ανώνυμα δεδομένα (από εθελοντές ασθενείς και μη), που στέλνονται στους Server μας για εμπλουτισμό των βάσεων δεδομένων βάσει των οποίων εκπαιδεύονται τα μοντέλα ανάλυσης.
- Εφόσον δοθεί άδεια από το χρήστη, ενεργοποιεί προσωπικό tracking της φωνής, των κινήσεων και της δακτυλικής αστάθειας (μέσω της πληκτρολόγησης SMS), ώστε να εξάγει στατιστικά στοιχεία.
- Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου, παρεμβαίνοντας σε αυτόν με την παραγωγή ήχων κατάλληλων συχνοτήτων, σε περιπτώσεις που ο αλγόριθμος το κρίνει απαραίτητο.
Όσο για το μέλλον, η ομάδα έχει ήδη συγκεκριμένα πράγματα στο μυαλό της και σκοπεύει να προσθέσει τις ακόλουθες δυνατότητες:
- Ανίχνευση της περιοδικότητας του βαδίσματος και παρέμβαση/επαναφορά του ρυθμού, σε περιπτώσεις που αποκλίνει από το φυσιολογικό (στους ασθενείς παρατηρείται άρρυθμο βάδισμα το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε τραυματισμούς).
- Yλοποίηση μεθόδων λογοθεραπείας, που στοχεύουν στη βελτίωση των φωνητικών ικανοτήτων του ατόμου που πάσχει από τη νόσο.
- Δημιουργία οικοσυστήματος εφαρμογών που καλύπτουν τις ανάγκες του ασθενή (διάγνωση, παρακολούθηση, βοήθεια) και του γιατρού (παρακολούθηση / στατιστικά δεδομένα για κάθε ασθενή).
Εμείς μένει να ευχηθούμε καλή επιτυχία και στις δύο ομάδες, τόσο στο διαγωνιστικό μέρος που ακολουθεί, όσο και στο εμπόριο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity