![](/preload.jpg)
Μάλιστα η Caroline Miousse από τη Ubisoft δήλωσε στο Verge: «Στην περίπτωση της Παναγίας των Παρισίων, που ήταν με διαφορά το μεγαλύτερο κτίριο του παιχνιδιού, αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να δημιουργήσουμε μια εκδοχή του καθεδρικού ναού που ουσιαστικά δεν υπήρχε εκείνη την εποχή». Η Miousse που ήταν υπεύθυνη level design στο Unity, πέρασε κυριολεκτικά χρόνια μελετώντας όλες τις λεπτομέρειες του κτιρίου. Μελέτησε φωτογραφίες για να μιμηθεί σωστά την αρχιτεκτονική και δούλεψε με τους υπόλοιπους προγραμματιστές για να διασφαλίσει ότι έως και τα τούβλα θα ήταν στη σωστή τους θέση. Αλλά είπαμε, σε κάποιο Ελληνικό μέσο μπορεί να διαβάσουμε ότι για την πυρκαγιά έφταιγαν τα Videogames.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity